شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : 81194
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان بانوی کرامت مطرح کرد:

برپایی جشن بزرگ قرآن و ولایت در حرم کریمه اهل‌بیت(س)

قم نيوز : مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان بانوی کرامت از برگزاری جشن بزرگ قرآن و ولایت با محوریت نشر معارف نهج‌البلاغه در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خبر داد.
برپایی جشن بزرگ قرآن و ولایت در حرم کریمه اهل‌بیت(س)
برپایی جشن بزرگ قرآن و ولایت در حرم کریمه اهل‌بیت(س)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید احمد مشرف در گفت وگویی با بیان اینکه جشن بزرگ قرآن و ولایت با محوریت نشر معارف نهج‌البلاغه در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار می شود، بیان داشت: این جشن از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) و برای فراگیران نوجوان و جوان مرکز قرآن و حدیث و زائران کریمه برگزار می‌شود.

وی تعظیم شعائر الهی و بزرگداشت عید ولایت، ایجاد انس و آشنایی فراگیران و زائران با فوائد و آثار پذیرش ولایت اهل‌بیت(ع)، آشنایی با نهج البلاغه و ارائه سیر مطالعاتی نهج البلاغه با ادبیات نوجوان و جوان و تعمیق و توسعه معرفت فراگیران نسبت به اهل‌بیت(ع) را از اهداف برپایی این جشن عنوان کرد.

مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان بانوی کرامت لزوم آشنایی فراگیران با اعیاد بزرگ اسلام ناب محمدی صلی‌الله‌علیه‌وآله و وسعت بینش نسبت به ایام الهی را از ضرورت های برگزاری این جشن برشمرد و افزود: آشناشدن فراگیران با ایام‌الله و رشد معرفتی قرآن آموزان با آشناشدن به جایگاه ولایت در ساختار دین برخی از فواید جشن بزرگ قرآن و ولایت است.

وی با بیان این‌که این جشن بزرگ روز یکشنبه ۲۷ مردادماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در شبستان نجمه‌خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر برگزار می‌شود، ادامه داد: قرائت قرآن کریم، دکلمه خوانی، سخنرانی چندرسانه‌ای با موضوع آثار ولایت پذیری، مدح خوانی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز طرح مطالعاتی آخرین پیامِ آخرین «پیام» «بَر» به قید قرعه بخشی از برنامه های این جشن خواهند بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0sq4.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما