شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 81195
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
توسط آیت الله خرازی:

جمعی از طلاب قم به لباس روحانیت ملبس شدند

قم نيوز : همزمان با دهه ولایت و میلاد با سعادت و فرخنده امام هادی (ع) ۱۰ تن از طلاب جوان شامگاه جمعه شب در قم و به دست آیت الله خرازی ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.
جمعی از طلاب قم به لباس روحانیت ملبس شدند
جمعی از طلاب قم به لباس روحانیت ملبس شدند
به گزارش قم نیوز آیین جشن میلاد حضرت امام هادی(ع) شب گذشته با حضور شخصیت های برجسته حوزه و علما و روحانیون و اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان استان قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.
در این آیین معنوی که با مداحی مداح اهل بیت و شعر خوانی یکی از شاعران آیینی همراه بود و روحانیون و فضلای حوزه از جمله آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه موقت کاشان و عضو مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند، ۱۰ تن از طلبه ها به نشانه دهمین امام شیعیان برای نخستین بار و توسط آیت الله سید محسن خرازی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم لباس مقدس و شریف طلبگی را به تن کردند.

حجت الاسلام احمد سالک نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این آیین با اشاره به سیره و ابعاد مختلف زندگی امام هادی (ع)  گفت:  آن حضرت در دوران امامت خود که همواره تحت نظارت و کنترل و اقدام های امنیتی و اطلاعاتی متوکل عباسی بود، زحمات زیادی را برای احیا و تبلیغ دین اسلام و سنت رسول خدا انجام داد.

وی مبارزه با انحرافات را یکی از مهمترین کارهای امام هادی عنوان کرد و اظهار داشت: تربیت نیروهای شایسته و کارآمد و به عبارتی کادرسازی از دیگر فعالیت های آن امام همام به شمار می آید.

در این آیین که به همت موسسه پیام امام هادی و در بیست و هشتمین سالگرد تاسیس آن ترتیب یافته بود، تعدادی از آثار و کتاب های تولید و تالیف شده توسط این موسسه معرفی شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdkf0j.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما