شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : 81196
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

استاندار قم: بهترین حمایت از مددجویان ،آموزش مهارتهای زندگی و توانمندسازی آنهاست

قم نيوز : رویکرد جدید کمیته امداد قم، ایجاد فضای رقابتی برای افزایش بهره وری زنان سرپرست خانوار در منازل آنهاست.
بهترین  حمایت از مددجویان ،آموزش مهارتهای زندگی و توانمندسازی آنهاست
بهترین حمایت از مددجویان ،آموزش مهارتهای زندگی و توانمندسازی آنهاست
به گزارش قم نیوز دکتر بهرام سرمست، استاندار قم در بازدید نیم روزه خود از کمیته امداد استان قم، در جمع مددجویان اردوی زیارتی آموزشی اعزامی از استان آذربایجان غربی حاضر شد و ضمن  عرض خوش آمد و قبولی زیارت به ایشان گفت: بهترین  حمایت از مددجویان ،آموزش مهارتهای زندگی و توانمندسازی آنهاست.
وی که در بخشی از سخنان خود با مددجویان آذربایجان غربی به زبان آذری با آنها صحبت کرد گفت: ما مسئولان بایستی بیشترین حمایت را از اقشار آسیب پذیر جامعه داشته باشیم.
سرمست با بیان اینکه امروزه افزایش طلاق، اعتیاد و توسعه فضای ناسالم مجازی آسیبهای فراوانی ایجاد کرده تأکید کرد: این رویکرد کمیته امداد که در کنار آموزشهای ناب فرهنگی و مهارتهای زندگی به اشتغال و کارآفرینی مددجویان می پردازد بسیار مهم و قابل تحسین است.
استاندار قم از مددجویان کمیته امداد خواست تا با افزایش دانش و مهارت افزایی خود از کمترین امکانات بیشترین فرصتها را برای رونق تولید در کشور خلق کنند.
دکتر سرمست در ادامه بازدید خود همچنین از ساختمان سابق اداری کمیته امداد قم در خیابان توحید که فضای کار و کارآفرینی 70 نفر از بانوان مددجو را در سه طبقه و در قالب کارگاههای تولید پوشاک، تولید کفش و دمپایی، صنایع دستی و مشاغل خانگی تأمین کرده است بازدید کرد.
در پایان بازدید استاندار اضافه بر شرکت در جشن عبادت دختران خردسال از کلاس های متنوع هنری، فنی،قرآنی و آموزشی خواهران در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت واقع در بلوار 15 خرداد نیز دیدن کردند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcepz8v.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما