کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دمای قم به 41 درجه می‌رسد

خبرگزاری فارس , 26 مرداد 1398 ساعت 20:16

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداکثر دما در نقاط مختلف استان به 41 درجه خواهد رسید.


به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف و در برخی از ساعات وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 18 درجه و 41 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم 18 درجه و 41 درجه است، فردا آب و هوای استان صاف در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید و غبارآلود است.

قاضی با بیان اینکه در روز دوشنبه آسمان استان قم صاف است، گف: در این روز در برخی از ساعات شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر 45 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 19 درجه و 41 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 18 درجه و 41 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرمترین نقاط استان قم به ترتیب شهر قم با 18 درجه و منطقه جمکران با 41 درجه بود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81198

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81198/دمای-قم-41-درجه-می-رسد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir