شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : 81198
منبع : خبرگزاری فارس

دمای قم به 41 درجه می‌رسد

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداکثر دما در نقاط مختلف استان به 41 درجه خواهد رسید.
دمای قم به 41 درجه می‌رسد
دمای قم به 41 درجه می‌رسد
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف و در برخی از ساعات وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 18 درجه و 41 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم 18 درجه و 41 درجه است، فردا آب و هوای استان صاف در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید و غبارآلود است.

قاضی با بیان اینکه در روز دوشنبه آسمان استان قم صاف است، گف: در این روز در برخی از ساعات شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر 45 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 19 درجه و 41 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 18 درجه و 41 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرمترین نقاط استان قم به ترتیب شهر قم با 18 درجه و منطقه جمکران با 41 درجه بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7q97.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما