شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : 81199
منبع : خبرگزاری تسنیم

مسابقات قرآن در برنامه تلویزیونی «ایستگاه چهل و دوم» از شبکه قرآن پخش می‌شود

قم نيوز : تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم گفت: از ۲۰ مرداد ساعت این برنامه تلویزیونی ۱۱ صبح و ۱۶ عصر در دو نوبت صبح و عصر با پوشش مسابقات قرآن از شبکه قرآن پخش می‌شود.
مسابقات قرآن در برنامه تلویزیونی «ایستگاه چهل و دوم» از شبکه قرآن پخش می‌شود
مسابقات قرآن در برنامه تلویزیونی «ایستگاه چهل و دوم» از شبکه قرآن پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز علی‌اصغر سلطانی نژاد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با عنوان برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم که در مرکز فرهنگی آستان مقدس شاه سید علی(ع) برگزار شد، درباره چرایی ورود به برنامه ایستگاه چهل و دوم اظهار داشت: برداشتن قدم‌های جدی در عرصه قرآنی یکی از اهداف مهم خانواده عقیق است، بر همین اساس تهیه و کارگردانی برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم در دستور کار قرار گرفت.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم بیان کرد: سعی شده این برنامه را از حالت روایت صرفاً زنده مسابقات خارج کنیم و یکی از اهداف جذاب بودن مسابقات بود، به همین دلیل از سال گذشته شیوه مسابقات تغییر کرد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم در مرحله نخست این بوده که به لحاظ هنری کیفیت برنامه و تولیدی که انجام می‌شود بالاتر برود، ادامه داد: در این مسابقات، سعی کردیم به‌جای آنکه مخاطب عمومی داشته باشیم، مخاطبان جوان را نیز جذب کنیم و لازمه انجام این کار خارج کردن برنامه از حالت سنتی بود.

سلطانی نژاد با اشاره به شرکت 530 نفر در رشته‌های آوایی قرآن کریم عنوان کرد: شرکت بیش از 500 نفر در یک برنامه تلویزیونی حجم بالایی است، اما ضبط این برنامه که از دهم مرداد شروع‌شده در عرض 21 روز حدود 400 نفر شرکت‌کننده را پوشش خواهیم داد.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم با بیان اینکه از 20 مرداد ساعت 11 صبح و 16 عصر مسابقات در دو نوبت صبح و عصر از شبکه قرآن پخش می‌شود، ادامه داد: قریب به 120 نفر از مرحله مقدماتی در بخش آقایان و در بخش خواهران نیز قریب به 100 نفر در بخش مدیحه‌سرایی و دعاخوانی به مرحله بعد راه خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کشوری بانوان 12 الی 19 مهرماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در رشته‌های معارفی نیز 240 آقا و خانم در سه  رشته تفسیر، حفظ موضوعی و حدیث از دوم تا هفتم شهریورماه رقابت خواهند کرد.

سلطانی نژاد در پایان مطرح کرد: هرسال یک استان میزبان مرحله کشوری مسابقات است و این میزبانی از چند سال قبل معین می‌شود، سال گذشته استان اصفهان، خراسان رضوی و تهران به‌عنوان میزبان سال‌های بعد مشخص شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwzn6.23nzwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما