شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : 81201
منبع : خبرگزاری تسنیم

شرکت ۹۵۰ نفر در چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم

قم نيوز : رئیس بنیاد مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران گفت: قریب به ۵۴۰ نفر در بخش برادران و ۴۱۰ نفر در بخش خواهران در بخش ضبط استودیویی و مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم شرکت کرده‌اند.
شرکت ۹۵۰ نفر در چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم
شرکت ۹۵۰ نفر در چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی مقنی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با عنوان برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم که در مرکز فرهنگی آستان مقدس شاه سید علی برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد مسابقات قرآن از مهرماه سال 97، توسط نماینده ولی‌فقیه و رئیس وقت سازمان اوقاف و امور خیریه تأسیس و حکم آن ابلاغ شد.

رئیس بنیاد مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این بنیاد ذیل سند راهبردی مسابقات قرآن کریم تأسیس‌شده است، افزود: در این نظام جامع و در این سند راهبردی تصمیم به تشکیل مسابقات قرآنی گرفته شد که از مرحله شهرستانی تا مسابقات بین‌المللی را شامل می‌شود و در حال حاضر مرحله کشوری این مسابقات را پیش رو داریم.

وی با بیان اهداف بنیاد مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران گفت: برنامه‌ریزی و انجام اقداماتی در این بنیاد مدنظر هست که ازجمله آن‌ها می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزش و ارتقاء برای عوامل برگزاری مسابقات، رصد مسابقات کشور و سطح‌بندی آن‌ها اشاره کرد.

مقنی با اشاره به تغییر شیوه برگزاری این مسابقات از سال گذشته ابراز کرد: مرحله کشوری این مسابقات به‌صورت ضبط استودیویی است و در مرحله دوم فینالیست‌ها هستند که با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: قریب به 540 نفر در بخش برادران و 410 نفر در بخش خواهران در بخش ضبط استودیویی و مقدماتی مسابقات شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb85bw.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما