يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 81212
منبع : خبرگزاری فارس

آزادگان اسوه‌های استقامت و ولایتمداری هستند

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به سختی های دوران اسارت گفت: آزادگان اسوه‌های صبر و استقامت و ولایت‌مداری در جامعه هستند.
آزادگان اسوه‌های استقامت و ولایتمداری هستند
آزادگان اسوه‌های استقامت و ولایتمداری هستند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در مراسم تقدیر از آزادگان استان قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: آزادگان سرآمد ولایت‌مداری جامعه اسلامی هستند.

وی با تقدیر از آزادگان دفاع مقدس افزود: سرمایه ارزشمند الهی نزد شما است که با هیچ‌ چیزی قابل‌ مقایسه نیست، هیچ نعمتی بالاتری از نعمت ولایت نیست که شما ولایت‌مداران سردمدار این راه هستید.

امام‌ جمعه قم با اشاره به ارزش و جایگاه ولایت در اسلام بیان کرد: دین با اعتقاد به ولایت کامل می‌شود و این اعتقاد سبب وحدت و اتحاد امت اسلام است و نبود آن سبب تفرقه می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به میلاد امام هادی(ع) تصریح کرد: اگر ما امروز به اهل‌بیت(ع) معرفت و شناخت پیدا کردیم به برکت زیارت جامعه کبیره است که از دهمین اختر تابناک ولایت به دست ما رسیده است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به ارزش و اهمیت عید غدیر بیان کرد: زیارت غدیریه در عید غدیر خم از دیگر متون و آثار ارزشمند امام هادی(ع) است، امام علی النقی(ع) با سخن‌های خود راه شناخت و معرفت اهل‌بیت(ع) را به ما نشان دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم تصریح کرد: هر کشوری مورد تجاوز دشمن قرار می‌گیرد انسان‌های آزاده با اهداف مختلف در برابر متجاوزان ایستادگی می‌کنند ولی انگیزه و منشاء حرکت شما آزادگان همان امر الهی و دستور اهل‌بیت(ع) است.

وی بیان کرد: کسانی که اعتقاد راستین به مسائل توحیدی دارند در این راه استقامت و صبوری می‌کنند و این گروه از انسان‌ها با دیگران متفاوت هستند.

سعیدی با تأکید بر جایگاه آزادگان ادامه داد: دوران اسارت دوران بسیار سختی برای شما بود و برخی از عزیزان به شهادت رسیده و به مقام جانبازی نائل شدند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون از آن دوران گذشته است و شما آزادگان به‌عنوان اسوه‌های صبر و استقامت و ولایت‌مداری در جامعه مطرح هستید.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdxx0j.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما