کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم:

عزم مدیریت استان ارتقای همدلی میان مسئولان است

خبرگزاری ايرنا , 27 مرداد 1398 ساعت 14:00

استاندار قم، تاکید کرد: عزم مدیریت استان ارتقای همدلی میان مسئولان قم در راستای تحقق اهداف کلان  و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که تحقق این امر نیازمند مشارکت و همدلی همه می‌باشد.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست، در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری قم در مرکز آموزش قوه قضائیه این استان، با تقدیر از خدمات حجت الاسلام خلیلی رئیسکل سابق دادگستری قم گفت: تحقق اهداف و اولویت های کلان نظام در استان، جز با تعامل و همکاری در میان همه ارکان کشور در قم محقق نمی شود.

وی ادامه داد: حمایت های معنوی مراجع تقلید برای مسئولان استان پشتوانه  بسیار بزرگی است که با حمایت از تمام مدیران استان زمینه خدمت بیشتر مسئولان را فراهم کرده اند.

استاندار قم گفت: در احساس عدالت، امنیت، آزادی و برخورداری از حقوق شهروندی با وضعیت ایده آل فاصله داریم ولی همه ارکان نظام در استان در صدد تحقق این آرمان ها بوده اند.

سرمست، با تاکید بر لزوم توجه مسئولان استان به حساسیت های این استان ادامه داد: با توجه به سوابقی که از حجت الاسلام ظفری رئیس کل جدید داگستری قم سراغ داریم امیدواریم رویه خوب موجود، ادامه داشته و متناسب با اقتضائات و حساسیت های موجود امسال از جمله انتخابات این همکاری ها در سطح گسترده تر ادامه یابد.

در این آئین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه در مرکز آموزش قوه قضاییه قم ترتیب یافت، از خدمات حمزه خلیلی تقدیر و حجت الاسلام علی مظفری به عنوان رئیس کل جدید دادگستری قم  معرفی شد.

مظفری پیش از این سابقه ریاست کل دادگستری خراسان رضوی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 81216

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81216/عزم-مدیریت-استان-ارتقای-همدلی-میان-مسئولان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir