يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : 81218
منبع : خبرگزاری فارس

کاهش پرونده‌های ورودی در دستور کار دستگاه قضایی قم

قم نيوز : رئیس کل دادگستری استان قم گفت: کاهش پرونده‌های ورودی اولویت دستگاه قضایی در استان است، همچنین کاهش پرونده‌های موجود نیز در دستور کار است.
کاهش پرونده‌های ورودی در دستور کار دستگاه قضایی قم
کاهش پرونده‌های ورودی در دستور کار دستگاه قضایی قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی مظفری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم در مرکز آموزش قوه قضائیه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان در متن انتصاب رئیس قوه قضائیه بر تحول در دستگاه قضایی تاکید کردند و این مساله در اولویت کار ما قرار دارد.

وی ادامه داد: پیگیری حقوق عامه، اولویت دستگاه قضایی استان قم است و معاونتی در این زمینه در دادستانی کل کشور به وجود آمده است.

رئیس کل دادگستری استان قم افزود: کاهش پرونده‌های ورودی اولویت دستگاه قضایی در استان است، با روش‌های علمی و بدون ضایع کردن حقوق مردم و استفاده از ظرفیت سازمان‌ها و ارگان‌ها به دنبال کاهش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی استان قم هستیم، همچنین کاهش پرونده‌های موجود نیز در دستور کار است.

مظفری ایجاد احساس عزت برای نیروهای دستگاه قضایی را اولویت این دستگاه دانست و تصریح کرد: از راهنمایی‌های علما در شهر قم در دستگاه قضایی استان استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان قم در جایی که دستگاه‌های دولتی برای رفع موانع به حمایت قضایی نیاز دارند، در کنار آن‌ها خواهد بود و امیدواریم که نیازی نباشد به دلیل کوتاهی دستگاه دولتی مجبور به ورود در عرصه ای شویم.

رئیس کل دادگستری استان قم خاطرنشان کرد: مردم شهر قم بیشترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و حق است که مردم این شهر حلاوت عدالت را در سایه نظام جمهوری اسلامی بچشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjo8eo.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما