يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 81219
منبع : خبرگزاری فارس

77 برگزیده جشنواره رضوی در قم تجلیل شدند

قم نيوز : نهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی امروز طی مراسمی با تجلیل از 77 برگزیده در شهر مقدس مقدس به کار خود پایان داد.
77 برگزیده جشنواره رضوی در قم تجلیل شدند
77 برگزیده جشنواره رضوی در قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی ظهر امروز با حضور جمعی از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در سالن همایش‌های کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.

آیت‌الله محمد فقیهی از اساتید حوزه علمیه قم، محمدرضا گروسی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، حجت‌الاسلام هادی قبادی مدیر کتابخانه و اسناد ملی شعبه قم، رضا ملک‌زاده مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، حجت‌الاسلام رضا غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم، ماشالله سعادت‌مند عضو شورای اسلامی استان قم و حسن رجبیان دبیر مجمع کتابخانه‌های تخصصی استان قم از جمله شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند.

همچنین، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی پرداخت و اظهار کرد: عموم کتابخوانان استان قم با مطالعه کتاب‌هایی با موضوع‌های حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع)، حضرت شاهچراغ(ع) و امسال در بخش ویژه با موضوع امام جواد(ع) در رده‌های سنی کودک، نوجوان، بزرگسال و بخش خانوادگی این جشنواره شرکت کردند.

حجت‌الاسلام عطاءالله جباری از افزایش 59 درصدی آمار شرکت‌کنندگان نهمین جشنواره ملی رضوی نسبت به هشتمین دوره این جشنواره یاد کرد و گفت: آمار شرکت‌کنندگان در استان قم نسبت به دوره گذشته 89 درصد افزایش داشته است.

وی ضمن تقدیر از مشارکت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، نمایندگی آستان قدس رضوی در قم، ستاد برگزاری نماز جمعه و استانداری قم در راستای برگزاری این جشنواره عنوان کرد: امسال بیش از 8 هزار نفر از استان قم در نهمین جشنواره ملی رضوی شرکت کردند.

جباری خاطرنشان کرد: این جشنواره علاوه بر بخش مکتوب فعالیت خود را در بخش الکترونیکی و مجازی نیز دنبال کرده است که سه هزار و 500 شرکت‌کننده قمی در بخش الکترونیک جشنواره مشارکت داشته‌اند.

وی به شرکت هزار و 700 کودک، 900 نوجوان و پنج هزار بزرگسال قمی در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و گفت: برگزیده و منتخبان بخش استانی نیز در استان تهران انتخاب شده‌اند و در این مراسم فقط به تجلیل از آن‌ها خواهیم پرداخت.

بر اساس این گزارش، 40 بزرگسال، 27 نوجوان و 10 کودک برگزیده جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در این همایش با دریافت هدایای نفیس و لوح‌های تقدیر توسط مسئولان حاضر مورد تجلیل قرار گرفتند.

خاطرنشان می‌شود، اجرای گروه سرود انصارالحجه، شعرخوانی احمد حسین‌پور علوی از شاعران شناخته‌شده آیینی کشور از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaouna.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما