کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاسداشت خون شهدا رفع ضعف‌ها توسط مدیران است

خبرگزاری فارس , 27 مرداد 1398 ساعت 17:19

رئیس دفتر رئیس قوه قضاییه در قم گفت: نظام اسلامی با خون 225 هزار شهید به دست ما رسیده است و مدیران باید در رفع ضعف‌ها تلاش کنند.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عبدالمجید یزدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم در مرکز آموزش قوه قضائیه با اشاره به سوابق رئیس کل جدید دادگستری استان قم اظهار کرد: او سال‌ها سابقه مدیریت در جوار حرم امام رضا(ع) را داشت و یکی از اساتید برای کارآموزان قضایی به شمار می‌رفت.

وی ادامه داد: رئیس کل سابق دادگستری استان قم به مدت 14 سال در جوار حرم کریمه اهل‌بیت(س) خدمت کرد و توانست که هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در استان به وجود آورد، او به عنوان یک مدیر کارآمد شناخته شد.

رییس دفتر رییس قوه قضاییه در قم افزود: اگر کسی که می‌خواهد علی یاور باشد، باید انسان ورع باشد و حتی از برخی از حلال‌ها بگذرد تا در دام حرام‌ها نیفتد، چنین انسانی باید عفیف باشد و عفت چیزی فراتر از حجاب است.

یزدی با اشاره به موعظه خداوند به انسان اظهار کرد: براساس آیات قرآن انسان باید در کارهای خود به صورت مخلصانه برای خداوند قیام کند.

وی ادامه داد: شهدا خون شان را دادند تا نظام اسلام باقی بماند و شهدا نظاره گر ما مدیران هستند تا ببینند که به وظیفه خود عمل کنیم، این نظام با خون 225 هزار شهید به دست ما رسیده است و مدیران باید در رفع ضعف‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81220

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81220/پاسداشت-خون-شهدا-رفع-ضعف-ها-توسط-مدیران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir