يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 81220
منبع : خبرگزاری فارس

پاسداشت خون شهدا رفع ضعف‌ها توسط مدیران است

قم نيوز : رئیس دفتر رئیس قوه قضاییه در قم گفت: نظام اسلامی با خون 225 هزار شهید به دست ما رسیده است و مدیران باید در رفع ضعف‌ها تلاش کنند.
پاسداشت خون شهدا رفع ضعف‌ها توسط مدیران است
پاسداشت خون شهدا رفع ضعف‌ها توسط مدیران است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عبدالمجید یزدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم در مرکز آموزش قوه قضائیه با اشاره به سوابق رئیس کل جدید دادگستری استان قم اظهار کرد: او سال‌ها سابقه مدیریت در جوار حرم امام رضا(ع) را داشت و یکی از اساتید برای کارآموزان قضایی به شمار می‌رفت.

وی ادامه داد: رئیس کل سابق دادگستری استان قم به مدت 14 سال در جوار حرم کریمه اهل‌بیت(س) خدمت کرد و توانست که هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در استان به وجود آورد، او به عنوان یک مدیر کارآمد شناخته شد.

رییس دفتر رییس قوه قضاییه در قم افزود: اگر کسی که می‌خواهد علی یاور باشد، باید انسان ورع باشد و حتی از برخی از حلال‌ها بگذرد تا در دام حرام‌ها نیفتد، چنین انسانی باید عفیف باشد و عفت چیزی فراتر از حجاب است.

یزدی با اشاره به موعظه خداوند به انسان اظهار کرد: براساس آیات قرآن انسان باید در کارهای خود به صورت مخلصانه برای خداوند قیام کند.

وی ادامه داد: شهدا خون شان را دادند تا نظام اسلام باقی بماند و شهدا نظاره گر ما مدیران هستند تا ببینند که به وظیفه خود عمل کنیم، این نظام با خون 225 هزار شهید به دست ما رسیده است و مدیران باید در رفع ضعف‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccxiq4.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما