کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

60 میلیارد ریال برای کاهش آسیب‌های اجتماعی قم تأمین اعتبار شده است

خبرگزاری تسنیم , 27 مرداد 1398 ساعت 19:01

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم‌ گفت: استانداری برنامه‌هایی در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی دارد، همچنین ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در این حوزه با همکاری دستگاه‌های اجرایی تأمین‌ شده است.


گزارش قم نیوز محمدرضا گروسی در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن مراسمات نیروی انتظامی قم برگزار شد، ضمن تبریک دهه ولایت و میلاد امام هادی(ع) اظهار داشت: پل ارتباطی میان مردم و مسئولان خبرنگاران هستند که کمک‌های خوبی در زمینهٔ آسیب‌های اجتماعی کرده‌اند.

وی همکاری بین مسئولان  اجرایی و امنیتی را بسیار مهم برشمرد و گفت: در سطوح مختلف مسئولان اجرایی و امنیتی استان قم همدلی و همیاری خوبی در جهت کنترل و کشف آسیب‌های اجتماعی وجود دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم‌ افزود: استانداری برنامه‌هایی در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی دارد، همچنین  60 میلیارد ریال اعتبار در این حوزه با همکاری دستگاه‌های اجرایی تأمین‌ شده است.

وی ادامه داد: وزارت کشور و استانداری قم دائماً پیگیر این موضوع بوده و ترتیب‌ دهنده برنامه‌های  فرهنگی شبانه در حاشیه استان قم برای عموم مردم بوده است.

گروسی بابا اشاره به اهمیت تشکل‌ها در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: در زمینهٔ تشکل‌ها شاهد رشد قابل‌ توجهی بوده‌ایم و هم‌اکنون استان قم دارای 160 تشکل برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: استانداری قم در قبال این تشکل‌ها حمایت‌هایی را داشته که نسبت به طرح‌ها و نیازسنجی استان حمایت‌های لازم انجام خواهد شد، همچنین تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81231

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81231/60-میلیارد-ریال-کاهش-آسیب-های-اجتماعی-قم-تأمین-اعتبار-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir