کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر هیئت تیراندازی قم:

تیرانداز قمی شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورد

خبرگزاری مهر , 27 مرداد 1398 ساعت 18:09

دبیر هیئت تیراندازی استان قم اعلام کرد یک تیرانداز قمی شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورده است.


به گزارش قم نیوز محمد جواد متقیان نژاد اظهار داشت: هادی غرباقی تیرانداز قمی برای شرکت در آخرین رکورد گیری جهت حضور در اردوی انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک دعوت شده است و این شانس برای تیراندازی قم ایجاد شده که در مسابقات قهرمانی آسیا نماینده داشته باشد.

وی افزود: این رکوردگیری  پنج شنبه ۳۱ مرداد  زیر نظر مربیان تیم‌های ملی برگزار می‌شود و غرباقی پس از آن به این رکوردگیری دعوت شد که توانست  صاحب مدال نقره تیمی مسابقات تیراندازی دانشجویان جهان به عنوان بخشی از یونیورسیاد ۲۰۱۹ ناپل شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: پیش از این، تیرانداز جوان قمی در مرحله دوم مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی کشور توانسته بود مقام سوم را در رشته تفنگ بادی بزرگسالان کسب کند و امسال نیز در لیگ تیراندازی حضور خواهد داشت.

متقیان نژاد در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: با پایان مسابقات انتخابی بانوان، تمرینات تیم‌های لیگ برتر و دسته یک تیراندازی استان قم از ۹ شهریور ماه آغاز خواهد شد و ۸ نفر در تفنگ بادی و ۶ تیرانداز در تپانچه بادی در این تمرینات حاضر می‌شوند.

وی عنوان کرد: مینا روحیان و عطیه قدمی در تفنگ بادی و خدیجه هاشمی در تپانچه بادی برای تمرینات تیم لیگ برتری قم انتخاب شده‌اند و نرجس کولیوندی، زکیه سعدی، محدثه بهروز، مریم کیامهر، ستایش نادرپناه  و ریحانه پرقبادی در تفنگ بادی و مهدیه کشکولی، نرجس صباغی، فاطمه شکری، سارا واعظی و سیده مطهره رکنی حسین در تپانچه برای تیم دسته اولی گزینش شده‌اند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 81241

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81241/تیرانداز-قمی-شانس-حضور-مسابقات-قهرمانی-آسیا-دست-آورد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir