کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری جشن عید غدیر در حرم حضرت معصومه(س) ویژه بانوان

خبرگزاری فارس , 28 مرداد 1398 ساعت 11:00

مسؤول امور فرهنگی بخش خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) از برپایی جشن بزرگ عید سعید غدیر خم ویژه بانوان در آستان مقدس حضرت کریمه اهل بیت (س) همراه با اطعام تبرّکی و قرعه کشی سفر زیارتی کربلا خبر داد.


به گزارش قم نیوز مریم شهبازی با بیان اینکه جشن بزرگ عید سعید غدیر خم ویژه بانوان زائر و مجاور آن آستان مقدس در سالروز عید ولایت برگزار می شود بیان کرد: این جشن روز سه شنبه بیست و نهم مرداد ماه همزمان با هجدهم ذیحجه الحرام از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در شبستان حضرت نجمه خاتون (س) حرم مطهر آغاز می‌شود و تا ساعت 12 و 30 دقیقه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این برنامه که با اطعام تبرکی حاضران و قرعه کشی سفر به کربلا همراه است، خانم فروغ نیلچی زاده استاد حوزه و دانشگاه و همچنین مشاور ارشد امور خانواده سخنرانی خواهد کرد و محمد اسداللهی نیز به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

مسؤول امور فرهنگی آستان حضرت فاطمه معصومه (س) در عین حال اضافه کرد: قرائت زیارت حضرت امیرالمؤمنین (ع) در روز عید غدیر توسط حجت الاسلام والمسلمین ناصر شهیدی بخش دیگری از این مراسم ویژه بانوان است و از این رو از همه بانوان زائر و مجاور آستان مقدس فاطمی (س) دعوت می‌شود تا در این جشن بزرگ حضور داشته باشند و از برنامه‌های تدارک دیده شده بهره گیرند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 81249

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81249/برگزاری-جشن-عید-غدیر-حرم-حضرت-معصومه-س-ویژه-بانوان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir