کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهره گیری از ظرفیت خیرین در تقویت فعالیت‌های مرتبط با نماز مدارس

خبرگزاری فارس , 28 مرداد 1398 ساعت 11:30

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور بر بهره گیری از ظرفیت خیرین در تقویت فعالیت های مرتبط با نماز در مدارس تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز منصور سرگزی در سومین جلسه هسته مرکزی یاوران نماز که در قم برگزار شد، اظهار کرد: یاوران نماز با کمک خیرین به کمک آموزش و پرورش بشتابند و با استفاده از تجربه‌های موفق در استان‌های دیگر، مکمل اقدامات انجام شده باشند.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور تصحیح کرد: یاوران نماز در قم اقدامات خوبی را انجام داده‌اند که از نزدیک شاهد آن بوده‌ام.

وی با بیان اینکه یاوران نماز بهترین تشکل برای انجام مأموریت‌های ستاد اقامه نماز هستند، افزود: هدف ما در انجام این مأموریت‌ها مچ‌گیری نیست بلکه هدایت و راهنمایی است.

سرگزی استفاده از ظرفیت خیرین در توجه بیشتر به فعالیت‌های نماز در مدارس را امری کارساز دانست و گفت: در برخی استان‌ها یاوران نماز با استفاده از این ظرفیت موفقیت‌های خوبی داشته‌اند.

در این جلسه ‌محمد خامه‌یار مدیر ستاد اقامه نماز قم با اشاره به انتخاب دقیق اعضای این شورا و بهره مندی آنان از تجربیات خوب اظهار امیدواری کرد با همفکری این مجموعه شاهد وضعیت بهتری از اقامه نماز در مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر مجامع عمومی باشیم.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 81250

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81250/بهره-گیری-ظرفیت-خیرین-تقویت-فعالیت-های-مرتبط-نماز-مدارس

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir