دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 81261
منبع : خبرگزاری فارس

قم تیم نمونه اخلاق راگبی ایران شد

قم نيوز : کمیته برگزاری مسابقات لیگ راگبی هفت نفره مردان ایران در پایان این پیکارها از تیم منتخب راگبی هیات انجمن‌های ورزشی قم به عنوان تیم نمونه اخلاق تقدیر کرد.
قم تیم نمونه اخلاق راگبی ایران شد
قم تیم نمونه اخلاق راگبی ایران شد
به گزارش قم نیوز راگبی که یکی از 15 رشته ورزشی زیر مجموعه هیات انجمن‌های ورزشی قم به شمار می‌رود و از زمان آغاز فعالیت رسمی و حرفه‌ای خود در قم همواره یکی از رشته‌های افتخار آفرین، مدال‌آور و همچنین دارای ملی‌پوش در رقابت‌های برون‌مرزی بوده، این بار از نظر اخلاقی پرچم ورزش قم را بالا برد.

امسال رقابت‌های لیگ راگبی هفت نفره مردان ایران به میزبانی انجمن راگبی هیات انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز به انجام رسید و 16 تیم به نمایندگی از استان‌های مختلف برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام جام اخلاق به راگبی‌بازان قم رسید.

باشگاه سهند تبریز که یکی از تیم‌های شرکت کننده در این دوره محسوب می‌شد، تمام امکانات را برای برگزاری مطلوب رقابت‌ها در نظر گرفته بود، مسابقاتی که در آن علاوه بر راگبی‌بازان تیم هیات انجمن‌های ورزشی قم، تیم‌های داتیس و جوانان داتیس، تبریز (الف) و تبریز (ب)، پسران شیراز، پارت ری راگبی، هیات سیرجان، منتخب مازندران، بابلسر، کنگره 60، سهند تبریز و ‌جوانان تبریز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بر اساس قرعه‌کشی، تیم‌ها ابتدا در چهار گروه چهار تیمی قرار گرفتند و با توجه به نتایج مراحل گروهی و حذفی، سرانجام تیم‌های پسران شیراز، داتیس تهران، کنگره 60 و سهند تبریز به مرحله نیمه نهایی رسیدند و مجوز حضور در فینال به تیم‌های کنگره 60 و سهند تبریز رسید.

در روز پایانی این مسابقات تیم پسران شیراز با کسب برتری 33 بر صفر برابر داتیس تهران در رده سوم ایستاد، اما رقابت جذاب و حساس فینال را تیم کنگره 60 با همین نتیجه از سهند تبریز برد و قهرمان شد و میزبان در جایگاه دوم ایستاد، ضمن اینکه از تیم هیات قم به عنوان تیم نمونه اخلاق قدردانی شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzin6.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما