کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو خبرگان رهبری: جامعه مهدوی در سایه اتحاد امت اسلامی تحقق می‌پذیرد

خبرگزاری تسنیم , 17 آبان 1398 ساعت 8:04

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان شرایط تحقق جامعه مهدوی گفت: جامعه مهدوی در سایه اتحاد امت اسلامی، آن‌هم با سازوکار عدالت، همکاری و مهرورزی تحقق می‌پذیرد.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ سید علی اشکوری با اشاره به خصوصیات جامعه شیعی منتظر اظهار داشت: افراد جامعه برای تحقق این امر مهم به لحاظ روحی، روانی، نظامی و اقتصادی باید آمادگی کافی را کسب کرده و با تمام وجود شرایط و تمهیدات لازم را در راستای پذیرش پرچم‌دار حقیقی جهان در طبق اخلاص قرار دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری انقلاب را فرصتی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت دانست و تصریح کرد: حال که با شکل‌گیری انقلاب شرایط برای پذیرش حضور خورشید عالم‌تاب مهیا شده باید فرصت را مغتنم شمرد البته این آمادگی نباید با خرافه گرایی درهم‌آمیخته شود.

 وی علت عقب‌ماندگی برخی ملت‌ها را نبود فرهنگ اسلامی و حضور رهبری شایسته قلمداد کرد و افزود: برکت وجود رهبری و گسترش فرهنگ اسلامی از آسیب‌پذیری جامعه می‌کاهد بنابراین بافرهنگ سازی درزمینهٔ انتظار از چنین فضایی می‌توان به‌خوبی بهره برد.

اشکوری بابیان شرایط تحقق جامعه مهدوی افزود: جامعه مهدوی در سایه اتحاد امت اسلامی، آن‌هم با سازوکار عدالت و مهرورزی حاصل می‌شود بنابراین مذاهب اسلامی با برنامه‌ریزی و برداشتن گامی صحیح در راستای جامعه‌ای متحد رسالت بزرگی را بر دوش می‌کشند.

وی با اشاره به شرایط آمادگی حقیقی در راستای پذیرش حضور حضرت مهدی(عج) گفت: دشمنان ما برای ضربه زدن به پایه‌های نظام اسلامی دست به فتنه‌های گوناگونی زده‌اند حال برای رسیدن به جامعه مهدوی شیعه و منتظر واقعی باید در مسیر سلوک رفتار خود و مطابقت آن با رفتار حضرت کوشا باشد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81262

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81262/عضو-خبرگان-رهبری-جامعه-مهدوی-سایه-اتحاد-امت-اسلامی-تحقق-می-پذیرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir