دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 81264
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

فرمانده انتظامی قم: طرح ناظر 2 در قم اجرایی می‌شود

قم نيوز : فرمانده انتظامی قم گفت: در برخورد با اماکن نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و در آینده طرح ناظر 2 برای برخورد با اماکن متخلف صورت خواهد گرفت.
طرح ناظر 2 در قم اجرایی می‌شود
طرح ناظر 2 در قم اجرایی می‌شود
به گزارش  قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران استان قم با اشاره به مأموریت‌های پلیس قم در سال جاری اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های موجود در جامعه مأموریت‌های ناجا در قم با روندی روبه‌جلو و با شتابی بیشتر از گذشته ادامه دارد.

وی تعامل و همکاری با سایر نهادها را حیاتی برشمرد و بیان داشت: نیروی انتظامی در استان قم با همه دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای تأمین استان، معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، دستگاه قضا و اصحاب رسانه همکاری خوبی دارد و گام‌های خوبی در راستای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در قم برداشته‌شده است.

سردار آقاخانی به جرائم سایبری اشاره کرد و گفت: در 4 ماهه نخست امسال به سمت کاهش در جرائم یارانه‌ای حرکت کرده‌ایم اما نیازمند فرهنگ‌سازی در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: برای مقابله با کلاه‌برداری‌های اینترنتی باید به آموزش‌های همگانی توجه ویژه‌ای شود و بانک‌ها نیز در این زمینه باید وارد عمل شوند.

سردار آقاخانی افزود: در برخی زمان‌ها شاهد هستیم که برای خرید یک شارژ 2 هزارتومانی حساب یک فرد خالی می‌شود.

وی تصادفات رانندگی را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: در خصوص تصادف‌های رانندگی که منجر به فوت می‌شود شاهد کاهش 8 درصدی هستیم که باید این روند ادامه یابد.

فرمانده انتظامی قم به اهمیت اجرایی شدن طرح‌های عفاف و حجاب در استان اشاره کرد و گفت: درزمینهٔ ای عفاف و حجاب به‌صورت منظم قرارگاه 19 دی به ریاست آیت‌الله سعیدی تشکیل می‌شود که نشان‌دهنده‌ای دغدغه‌ای همه مسئولان در این زمینه است.

وی ادامه داد: درزمینهٔ دلار فروشی نیز برخورد با دلالان در دستور کار بوده و اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌شده است

سردار آقاخانی افزود: در برخورد با اماکن نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و در آینده طرح ناظر 2 برای برخورد با اماکن متخلف صورت خواهد گرفت.

وی به وجود تعداد بالای موتورسیکلت در شهر قم اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد پارکینگ برای موتورسیکلت‌ها در ماه‌های اخیر با همکاری شهرداری عملیاتی شده است که همین مهم در کاهش سرقت‌های موتورسیکلت تأثیرگذار بوده است.

سردار آقاخانی از موفق بودن اقدامات مراکز مشاوره نیروی انتظامی خبر داد و ابراز داشت: در 4 ماهه نخست امسال بالای 6 هزار 722 پرونده به مراکز مشاوره نیروی انتظامی ارسال‌شده که بالای 83 درصد به مصالحه و صلح انجامیده است.
انتهای پیام  / 137
https://qomnews.ir/vdcayuna.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما