دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : 81269
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

فرماندار قم: به دنبال بازسازی فرهنگ دینی در جامعه باشیم

قم نيوز : فرماندار قم با تاکید بر اینکه مساجد باید به سمت تربیت کودکان حرکت کنند، گفت: اکنون برخی مهد کودک‌ها و مدارس رها شده و نسبت به برخی عملکردهای مرتبط با کودکان و نوجوانان بی‌توجه هستیم در حالی‌که تربیت این قشر یکی از مهم‌ترین کارهای اصلی در راستای تحقق جامعه در تراز انقلاب اسلامی است.
فرماندار قم: به دنبال بازسازی فرهنگ دینی در جامعه باشیم
فرماندار قم: به دنبال بازسازی فرهنگ دینی در جامعه باشیم
به گزارش قم نیوز حیدری شامگاه گذشته در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن جلسات محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در میان دستگاه‌ها اعتبار توزیع شده است، اظهار کرد: هر چند تاکنون فعالیت‌های مختلفی به صورت پراکنده در راستای مقابله با این آسیب‌ها انجام شده اما منسجم‌سازی فعالیت‌ها و متحد کردن حرکت‌ها موجب تحقق نتیجه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه عملکردهای شتاب‌زده در حوزه فرهنگ نتیجه‌بخش نیست، عنوان کرد: ما باید بنیان‌های فرهنگی را هدف قرار داده و با رفتن به سراغ ریشه‌ها به دنبال بازسازی فرهنگ دینی در جامعه باشیم.
فرماندار قم خاطرنشان کرد: مباحث فرهنگی بسیار پیچیده‌تر از مباحث عمرانی، سیاسی و گاهی اجتماعی است چراکه فرهنگ نیاز به فعالیت و اثرگذاری است هر چند همه فکر می‌کنند که در این عرصه می‌توانند تاثیرگذار باشند اما کار بسیار تخصصی است.

وی با تاکید بر اینکه مساجد باید به سمت تربیت کودکان حرکت کنند، عنوان کرد: اکنون برخی مهد کودک‌ها و مدارس رها شده و نسبت به برخی عملکردهای مرتبط با کودکان و نوجوانان بی‌توجه هستیم درحالی‌که تربیت این قشر یکی از مهم‌ترین کارهای اصلی در راستای تحقق جامعه در تراز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf10dc.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما