کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به مناسبت عید غدیر اعلام شد

خبرگزاری مهر , 28 مرداد 1398 ساعت 20:19

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) از برگزاری مراسم جشن عید غدیر در حرم کریمه اهل بیت(ع) خبر داد.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور اظهار داشت: مراسم جشنی در شب عید غدیر بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مداحی سید رضا تحویلدار و سید علی حسینی‌نژاد در حرم حضرت معصومه سلام الله برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم عید نیز صبح سه‌شنبه ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه با قرائت دعای ندبه و مداحی سید جواد میرجعفری برگزار می‌شود، افزود: در ساعت ۱۱ روز عید غدیر نیز مراسم جشنی با مداحی رضا ولی زاده و سخنرانی حجت‌الاسلام بندانی نیشابوری برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) افزود: خطبه غدیر بعد از نماز ظهر و عصر روز عید در حرم حضرت معصومه(س) توسط میثم مطیعی و در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با مداحی علی اکبری و سخنرانی حجت الاسلام برادران برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم جشن شب عید غدیر بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام میرباقری و مداحی میثم مطیعی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بهشتی‌پور عنوان کرد: کاروان شادی در شب عید غدیر ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت می‌کند.

وی گفت: کاروانی در عصر عید غدیر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در صحن امام رضا(ع) حرم حضرت معصومه(س) و ساعت ۱۷ از بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت می‌کند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 81274

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81274/برنامه-های-حرم-حضرت-معصومه-س-مناسبت-عید-غدیر-اعلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir