چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 81288
منبع : خبرگزاری فارس

زمان اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در قم اعلام شد

قم نيوز : رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اکران ۱۰ فیلم‌ سی و دومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در این استان، گفت: جدول اکران فیلم‌های این جشنواره در قم اعلام شد.
زمان اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در قم اعلام شد
زمان اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در قم اعلام شد
به گزارش قم نیوز محمد کاظم رضوانی با اشاره به برگزاری سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همزمان با استان اصفهان در 30 استان کشور، اظهار کرد: در استان قم نیز 10 فیلم جشنواره همزمان با سراسر کشور به روی پرده خواهد رفت.

وی افزود: فیلم‌های «داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز»، «بنیامین»، «جزیره گنج»، «قطار آن شب»، «جوانمردان»، «بیست و سه نفر»، «اینجا خانه من است»، «منطقه پرواز ممنوع»، «غرغرو وارد می‌شود» و «تورنادو» به عنوان فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در سینما کانون قم اکران خواهند شد.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: فیلم‌های این جشنواره در دو سانس 18 و 20:30 به مدت 5 روز از پنجشنبه 31 مرداد تا دوشنبه 4 شهریور در سینما کانون قم واقع در شهرک پردیسان اکران می‌شود.

رضوانی با اشاره به اینکه ۱۵ دانش آموز قمی به داوری آثار جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان می پردازند، تصریح‌ کرد: برای این دانش آموزان ۹ تا ۱۵ ساله، یک کارگاه آموزشی کوتاه مدت با تدریس آقای سید امیر طباطبایی از فیلمسازان استان قم و کارشناس سینمایی مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برگزار شده است. 

 

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcg7x97.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما