چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 81296
منبع : خبرگزاری فارس

قم میزبان لیگ دسته اول فوتبال / جدال خوشه‌طلایی و قشقایی شیراز در قم

قم نيوز : ورزشگاه یادگار امام (ره) قم از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران به عنوان میزبان بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب شد.
قم میزبان لیگ دسته اول فوتبال / جدال خوشه‌طلایی و قشقایی شیراز در قم
قم میزبان لیگ دسته اول فوتبال / جدال خوشه‌طلایی و قشقایی شیراز در قم
به گزارش قم نیوز در شرایطی که استارت رسمی بازی‌های فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با حضور مدعیان صعود به لیگ برتر زده شده، دیدارهای هفته دوم روز پنجشنبه 31 مرداد ماه برگزار می‌شود و قم میزبان یکی از بازی‌های مهم این هفته خواهد بود.

خبر میزبانی ورزشگاه یادگار امام قم از بازی‌های هفته دوم فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی منتشر شد که قم امسال هیچ نماینده‌ای در این سطح از رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران ندارد و فقط نام دو تیم سرخپوشان و صبا به نام قم در قرعه‌کشی لیگ دسته سوم فوتبال کشور وجود دارد.

با توجه به طولانی شدن تجهیز ورزشگاه‌ها توسط تمام تیم‌های حاضر در لیگ‌های برتر و دسته اول، یکی از تیم‌های تازه‌وارد به لیگ دسته اول یعنی خوشه‌طلایی ساوه به دلیل نداشتن ورزشگاه استاندارد باید نخستین بازی خانگی خود در این فصل را روز پنجشنبه 31 مرداد در شهر بی‌طرف یعنی قم برگزار کند.

در واقع ورزشگاه یادگار امام (ره) قم تا آماده شدن ورزشگاه اختصاصی تیم خوشه‌طلایی در شهر ساوه، میزبان بازی‌های این تیم خواهد بود، به همین منظور سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های خوشه طلایی ساوه و قشقایی شیراز این ورزشگاه را به عنوان میزبان بازی دو تیم در هفته دوم لیگ دسته اول معرفی کرده است.

بدین‌ترتیب مسابقه دو تیم خوشه طلایی ساوه و قشقایی شیراز روز پنجشنبه 31 مرداد از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد، در شرایطی که قشقایی شیراز در هفته نخست میزبان مس کرمان بود و حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست داد، ضمن اینکه ساوه‌ای‌ها در میهمانی نیروی زمینی تهران با یک گل به برتری رسیدند.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcfv0dc.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما