کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آستانه ماه محرم؛

نمایشگاه «عطر تربت» در قم برپا می‌شود

خبرگزاری مهر , 30 مرداد 1398 ساعت 20:07

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان قم از برپایی نمایشگاه عطر تربت در قم در آستانه ماه محرم خبر داد.


به گزارش قم نیوز حسن مالکی‌نژاد اظهار داشت: در نمایشگاه عطر تربت که در بوستان نجمه برگزار می‌شود علاوه بر ارائه گزارشی از توانمندی‌ها و عملکرد تعدادی از هیأت‌های مذهبی، نیازمندی‌های هیأت‌های مذهبی در ماه محرم عرضه می‌شود.

وی افزود: نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، نیروی انتظامی، شهرداری، هلال احمر، مرکز بهداشت، آموزش و پرورش و... با راه‌اندازی غرفه‌هایی در این نمایشگاه، به ارائه خدمات مورد نیاز به هیأت‌های مذهبی خواهند پرداخت.

مالکی‌نژاد از توزیع اقلام مورد نیاز هیأت‌های مذهبی در محرم خبر داد و گفت: با فعالان بخش خصوصی رایزنی شده که تولیداتی همچون تجهیزات آشپزخانه صنعتی، اکو، ظروف یکبار مصرف، مواد غذایی، مواد شوینده و... را به قیمت مناسب به هیأت‌های مذهبی مذهبی عرضه کنند.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان قم برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای فعالان هیأت‌های مذهبی و اجرای برنامه‌های فرهنگی شامل سخنرانی کارشناس مذهبی، مداحی و تعزیه خوانی و مسابقه را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بیان کرد.

نمایشگاه عطر تربت از روز پنجشنبه ۳۱ مرداد تا روز سه شنبه ۵ شهریور، بعدازظهرها از ساعت ۱۸ تا ۲۴ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 81309

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81309/نمایشگاه-عطر-تربت-قم-برپا-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir