کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س):

ولایتمداری خط و راه شهیدان رجایی و باهنر بود

خبرگزاری ايرنا , 31 مرداد 1398 ساعت 13:15

تولیت حرم حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر،‌ به تمام دولتمردان پس از خود آموختند که اعتماد و توکل به خداوند ، ولایتمداری، گوش به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خط و راه شهداست و غیر از این بی راهه است.


به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی، در آئین خطبه خوانی حرم حضرت معصومه(س) به مناسبت آغاز هفته دولت،‌ با بیان اینکه اهل بیت(ع) موجب اعتبار و اقتدار واعتلای ایران اسلامی هستند،‌ افزود: انتظار فرج برای اهل بیت(ع) بالاترین عبادت برای شیعیان است و باید در همه کارها و برنامه ها ضمن انجام وظیفه دارای چشم انداز بزرگی هستیم که آن انتظار فرج است.

وی نام گذاری هفته دولت به مناسبت شهادت شهید رجایی و باهنر را نشان دهنده خط کاری مسئولان در جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: شروع هفته دولت با شهادت ۲ تن از دولتمردان نظام اسلامی به این معناست که دولت مردان جمهوری اسلامی باید ضمن حرکت در مسیر پر فراز و نشیب و پر مخاطره، در این مسیر انبوه مشکلات را با صبر، متانت،‌عقل، ‌درایت و امید تحمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد به غیر خدا ، اعتماد بی جایی است ادامه داد: در طی ۴۰ سال انقلاب ثابت شده است که آنچه داریم از الطاف الهی و ائمه اطهار(ع)، مردم بسیار عزیز ایران اسلامی، شهدای عالیقدر و جانبازان سرافراز ماست و آنچه به ما ضرر زده از اعتماد به دشمن بوده است .

تولیت حرم مطهر  حضرت معصومه(س) تاکید کرد: خط بی اعتمادی به دشمن روز به روز در کشور در حال پررنگ تر شدن است به گونه ای که برخی افراد که این اعتقاد را داشتند با مذاکره می توان نظر دشمنان را جلب کرد، اکنون آنان به معترضان در برابر این دشمنان تبدیل شده اند.

وی،‌اخلاص در کارها را موجب خدمات ارزشمند تر دانست و ادامه داد: دشمن با تحریم ها و فشارهای خود موجب اعتماد به درون و اتکا به توان داخلی شده است.

آیت الله سعیدی، تاکید کرد: تولیدکنندگان داخلی سربازان جنگ اقتصادی کنونی هستند که با تلاش و خدمت خود به کشور عزت و اعتلا می بخشند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید با حرکت در مسیر خدمت به مردم، استمرار اعتلای کشور و گام برداشتن در مسیر تحقق آرمان های انقلاب و اسلام،‌ موجبات رضایت امام زمان(عج) را فراهم کنند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 81336

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81336/ولایتمداری-خط-راه-شهیدان-رجایی-باهنر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir