کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم:

بالندگی ایران اسلامی سرلوحه کار دولت تدبیر و امید است

خبرگزاری ايرنا , 31 مرداد 1398 ساعت 14:00

استاندار قم در پیامی به مناسبت هفته دولت تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با تکیه‌بر گفتمان عقلانیت و اعتدال، خدمت صادقانه و فراهم ساختن زمینه‌های عزت، بالندگی و سرافرازی روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را سرلوحه کار خود قرار داده است.


به گزارش قم نیوز در این پیام آمده است: هفته دولت، تداعی‌گر یاد و خاطره دو شهید والامقام عرصه خدمت، شهیدان رجایی و باهنر و فرصت مغتنمی برای معرفی نقش، اهمیت و جایگاه مهم و کلیدی دولت در نظام اسلامی و در مدیریت اجرایی کشور است.

پیام ادامه یافته است: مجموعه‌ای خدمتگزار و در خدمت مردم، که خادمی ملت را به‌عنوان بالاترین شان، مدالی پرافتخار و موهبتی ارزنده برای خود فرض نموده و با قدر دانستن فرصت محدود خدمتگزاری، همه تلاش و همت خود را صرف توسعه و پیشرفت کشور می‌نماید.

پیام اضافه‌شده است: دولت دوازدهم درراه اعتلای کشور به پشتوانه حمایت‌های راه گشای رهبری و همراهی و اعتماد توده‌های عظیم ملت که سرمایه‌ای ارزشمند نه برای این دولت «که برای همه دولت‌ها محسوب می‌شود» و نیز در سایه تعامل سازنده و مؤثر با سایر قوا و ارکان نظام، توانسته است به دستاوردها و توفیقات ارزشمندی در عرصه‌های مختلف دست یابد.

استاندار قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر عرصه تلاش و خدمتگزاری، فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و مسئولان سخت‌کوش قوه مجریه به‌ویژه مدیران ساعی و کارکنان زحمتکش دستگاه‌های اجرایی استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق همگی آنان را در خدمت به مردم عزیز و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در مسیر آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسالت کرده است.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 81338

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81338/بالندگی-ایران-اسلامی-سرلوحه-کار-دولت-تدبیر-امید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir