کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمایشگاه عطر تربت در قم برپا می شود

خبرگزاری فارس , 31 مرداد 1398 ساعت 15:29

شهردار قم از آغاز به کار نمایشگاه «عطر تربت» در آستانه فرارسیدن ماه محرم با هدف هماهنگی دستگاه‌ها در ارائه خدمت به هیأت مذهبی و همچنین تبیین دستاوردهای این هیأت‌ خبر داد.


به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقاییان‌نژاد با اشاره به برگزاری نمایشگاه «عطر تربت» با هدف ارائه خدمات دستگاه‌ها به هیأت‌های مذهبی و تبیین دستاوردها و فعالیت‌های این هیأت‌ها، اظهار کرد: هر ساله با آغاز ماه محرم مجموعه هیأت‌های مذهبی شهر قم به صورت فعال مجالس عزاداری ماه محرم و صفر را برگزار می‌کنند و مردم میهمان خوان نعمت کریمانه اهل‌بیت(ع) می‌شوند و دستگاه‌های اداری و اجرایی استان خدمات مختلفی را به مردم، هیأت‌های مذهبی و مساجد ارائه می‌کنند.

شهردار قم با تاکید بر ضرورت یکپارچگی ارائه خدمات به هیأت‌های مذهبی و ارائه آموزش‌های لازم به مسئولان هیئات، گفت: مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و سایر سازمان‌های مرتبط با هیئات نظیر آتش‌نشانی، خدمات شهری، مدیریت پسماند، زیباسازی و حمل و نقل و ترافیک به همراه اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و شورای هماهنگی هیئات مذهبی اقدام به برپایی نمایشگاه عطر تربت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر خدمات نهادها و ارگان‌ها، کارگاه‌های آموزشی ویژه هیأت‌های مذهبی در حوزه‌های مورد نیاز و مرتبط برگزار می‌شود، افزود: توانمندی و عملکرد هیأت‌های مذهبی در این نمایشگاه در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.

شهردار قم یادآور شد: این نمایشگاه با مدیریت شورای هماهنگی هیئات مذهبی استان قم برگزار شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، لوازم برگزاری اقامه عزای سیدالشهدا علیه‌السلام و اقلام مورد نیاز هیأت‌ها نظیر گوشت، برنج، روغن و دیگر ملزومات نیز در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در قالب این نمایشگاه هم هیأت‌ها از این ارائه هماهنگ و منسجم خدمات  بهره‌مند شده و مردم نیز می‌توانند وسایل مورد نیاز خود را برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان تامین کنند، افزود: در قالب برگزاری این نمایشگاه مجوز خدمات اجرایی از جمله بهداشت، هلال احمر، ایستگاه‌های صلواتی و… به صورت متمرکز ارائه و از پراکندگی خدمات جلوگیری به عمل می‌آید.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی هیأت‌های مذهبی در ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه برگزار خواهد شد و تا سه‌شنبه ۵ شهریور ماه در بوستان نجمه ابتدای خیابان شهید فاطمی دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81341

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81341/نمایشگاه-عطر-تربت-قم-برپا-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir