کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لغو مصاف فوتسالیست‌های قم با نایب‌قهرمان آسیا

خبرگزاری فارس , 31 مرداد 1398 ساعت 16:32

مصاف فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم با مس سونگون نایب‌قهرمان فصل 2019 فوتسال جام باشگاه‌های آسیا لغو و به زمان دیگری موکول شد.


به گزارش قم نیوز در شرایطی که 14 تیم در مسابقات بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارند و هر هفته هفت مسابقه برگزار می‌شود، اما دیدارهای هفته نهم بدون حضور نمایندگان قم و تبریز با حضور 12 تیم دیگر لیگ به انجام می‌رسد.

در هفته نهم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که این هفته برگزار می‌شود، بازی‌ تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و مس سونگون ورزقان به دلیل حضور نماینده ورزقان در مسابقات فصل 2019 جام باشگاه‌های جهان لغو و به زمان دیگری موکول شد تا طبق برنامه جدید سازمان لیگ به انجام برسد.

مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان به میزبانی تایلند از چهارم تا دهم شهریور در بانکوک برگزار می‌شود و در شرایطی که ۹ تیم در آن حضور دارند، تیم‌ها در سه گروه سه تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و مس سونگون نماینده کشورمان در این رقابت‌ها یکی از تیم‌های حاضر در گروه سوم است.

مس به دلیل اینکه در سال 2018 توانست در جام باشگاه‌های آسیا عنوان قهرمانی را کسب کند، جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را به دست آورده، اما این تیم امسال در رقابت‌های 2019 جام باشگاه‌های جهان به دلیل واگذاری نتیجه دیدار نهایی به نماینده ژاپن از تکرار مقام قهرمانی بازماند.

نماینده فوتسال کشورمان در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های ال پوزو مورسیا اسپانیا و مگنوس برزیل هم گروه شده و روز‌های چهارم و پنجم شهریور ماه باید به ترتیب به مصاف تیم‌های مگنوس و ال پوزو برود، به همین دلیل مسابقه سوهان محمدسیمای قم با مس در زمان دیگری برگزار خواهد شد و شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم سوهان قم فرصت مناسبی دارند تا به ارزیابی سایر رقبا پرداخته و آماده‌تر از قبل به میدان بروند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 81342

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81342/لغو-مصاف-فوتسالیست-های-قم-نایب-قهرمان-آسیا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir