کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله سعیدی: کسانی که روزی به مذاکره اعتماد داشتند امروز منتقد آن هستند

خبرگزاری تسنیم , 31 مرداد 1398 ساعت 17:40

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بابیان اینکه آنچه به ما ضرر زده اعتماد به دشمن است،گفت:کسانی که روزی به مذاکره اعتماد داشتند تا به‌وسیله آن نظر دشمن را جمع کنند امروز به منتقدین و معترضین در برابر آن‌ها تبدیل شدند.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی صبح امروز در آیین خطبه‌خوانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س)برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سال روز میلاد امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: وجود امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) بسیار عزیز است و ما دِین خاصی به امام هفتم داریم و باید با حرکت درمسیر این امام همام ادای دِین کنیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم(ع) افزود: عبادت خداوند ابعاد مختلفی دارد که بُعد نخست معرفت خدا است که انسان جایگاه‌های آن را بشناسد پس از معرفت نیز انتظار فرج بالاترین عبادت است.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد:همه ما در کارهای خود چشم‌انداز بزرگی داریم که فرج امام زمان(عج) است و انتظار فرج از زمان اهل‌بیت(ع)و پیش از امام زمان(عج) مطرح بوده است.

امام‌جمعه قم بیان کرد: هفته دولت را به دولت‌مردان تبریک گفته و این هفته با شهادت دو شخصیت بزرگوار آغازشده است که شروع هفته دولت ضمن قدرشناسی از آن‌ها خط فکری را نیز مشخص می‌کند.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: دولت‌مردان باید در مسیر پرفرازونشیب و پربرکت حرکتی کنند که شهید رجایی و باهنر باصلابت و نشاط و امید در آن مسیر گام برداشتند.

وی با تأکید بر اینکه دولت‌مردان برای موفقیت باید اعتقاد و توکل به خدا داشته باشند،عنوان کرد:دولت‌مردان باید گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشند که خط موفقیت این موضوع است و غیر آن بیراهه است، در چهل سال ثابت شد آنچه داریم به برکت اهل‌بیت(ع) و شهدا و مردم است و هرچه به ما ضرر زده به خاطر اعتماد به دشمن است.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: کسانی که روزی به مذاکره اعتماد داشتندکه نظر دشمن را جمع کنند امروز به منتقدین و معترضین در برابر آن‌ها تبدیل شدند که برکات انقلاب است، دشمن نمی‌داند با تحریم‌ها هدف ایده‌ای که مقام معظم رهبری تذکر دارند محقق می‌شود.

امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه برای موفقیت باید باایمان به خدا وهمت و تلاش فعالیت کرد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته در دیداراعضای دولت فرمودند اگر امروز جنگ، جنگ اقتصادی است سربازان آن تولیدکنندگان هستند و همان‌گونه که استاندار تأکید کرد در این زمینه طرح‌هایی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81345

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81345/آیت-الله-سعیدی-کسانی-روزی-مذاکره-اعتماد-امروز-منتقد-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir