کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت 47 حزب در استان قم

خبرگزاری فارس , 1 شهريور 1398 ساعت 11:07

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قم گفت: در استان خانه احزاب داریم و 47 حزب در استان قم مجوز فعالیت گرفتند.


به گزارش قم نیوز مرتضی بابایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به احزاب استان قم اظهار کرد: 47 حزب در استان داریم که 29 حزب از آن در دولت تدبیر و امید مجوز گرفتند.

وی ادامه داد: در سال گذشته خانه احزاب در استان قم راه اندازی شد، مکان خانه احزاب از فضاهای در اختیار استانداری تامین شد و استانداری قم فضای خانه احزاب این استان را تجهیز کرد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قم افزود: با ایجاد خانه احزاب در استان، همگرایی احزاب قم بیشتر شد، این خانه از سه طیف سیاسی تشکیل شده است و همه طیف‌های سیاسی، مسؤولیت خانه احزاب را در اختیار می‌گیرند.

بابایی وظیفه خانه احزاب را پیگیری حقوق احزاب دانست و تصریح کرد: لیست احزاب را در سایت استانداری قم بارگزاری کردیم و از مدیران خواستیم که همکاری لازم را با احزاب داشته باشند.

وی ادامه داد: بیش از 10 جلسه را با دبیران احزاب استان قم در دوره استاندار جدید برگزار کردیم، البته این نقد را داریم که فعالیت احزاب به دوره خاص انتخابات منحصر شده است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81365

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81365/فعالیت-47-حزب-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir