جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : 81367
منبع : خبرگزاری فارس

افزایش 6 درصدی اعتبارات عمرانی قم در سال 98

قم نيوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: 265 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان قم در سال جاری است که 6 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.
افزایش 6 درصدی اعتبارات عمرانی قم در سال 98
افزایش 6 درصدی اعتبارات عمرانی قم در سال 98
به گزارش قم نیوز محمود نوربخش ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت استان قم اظهار کرد: 0.7 درصد مساحت کشور مربوط به استان قم است و جمعیت این استان یک میلیون و 373 هزار نفر است و استان قم جایگاه 20 کشور به لحاظ جمعیت را دارد.

وی ادامه داد: نرخ بیکاری در سال گذشته در استان قم، نسبت به سال پیش از آن تغییری نداشت، ولی  در سال 1397 نرخ تورم استان 22.3 درصد بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: در چهار ماه نخست سال جاری تورم استان 34 درصد بود، در حالی که در این مدت نرخ تورم 39 درصدی در کشور ثبت شد.

نوربخش با اشاره به وضعیت بودجه استان قم اظهار کرد: در سال گذشته 249 میلیارد تومان اعتبارات استانی برای 500 پروژه در استان داشتیم که در نهایت 42 درصد تخصیص پیدا کرد، 37 درصد این پروژه‌ها احداثی بودند و به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در قم هستیم.

وی ادامه داد: 265 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان قم در سال جاری است که 6 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد، 43 طرح استان قم با اعتبار 194 میلیارد تومان نیز در پیوست‌های بودجه امسال است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: 643 میلیارد تومان پروژه مشارکتی با بخش خصوصی در بودجه سال جاری استان در نظر گرفته شده است که تحقق آن بستگی به مشارکت بخش خصوصی دارد،

نوربخش اجرای 34 پروژه اقتصاد مقاومتی را مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سال جاری دانست و تصریح کرد: اجرای این پروژه‌ها به صورت مستمر ادامه دارد و 20 پروژه اقتصاد مقاومتی استان در لیست پروژه‌های ملی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefx8v.jh8zpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما