کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

مردم قم استقبال خوبی از سینما دارند

خبرگزاری مهر , 1 شهريور 1398 ساعت 11:21

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، استقبال مردم قم از سینما را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: تقویت و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی به ویژه سینما از اولویت‌های کاری این اداره کل است.


به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در سینمای کانون قم، با قدردانی از میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای برگزاری جشنواره، اظهار کرد: مسئولان بسیار پیگیر بودند که سینمای کانون تجهیز و راه اندازی شود و بسیار خوشحالیم که امروز مراسم افتتاحیه جشنواره کودک و نوجوان در این سینما برگزار می‌شود.

وی از تقویت و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی استان به عنوان یکی از اولویت‌های کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد و افزود: یکی از زیرساخت‌های فرهنگی سینماست و افزایش سرانه صندلی‌های سینما از هدف گذاری‌های ما در این سال‌های اخیر بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: بسیار خرسندیم که به سمت افزایش سرانه صندلی سینما حرکت می‌کنیم و امیدواریم در آینده نزدیک در زمینه سینما و صندلی سینما به استانداردهای کشور برسیم.

وی استقبال مردم استان از سینماهای قم را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: برگزاری جشنواره‌های سینمایی می‌تواند موجب استمرار استقبال مردم از سینما شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 81371

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81371/مردم-قم-استقبال-خوبی-سینما

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir