جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 81371
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

مردم قم استقبال خوبی از سینما دارند

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، استقبال مردم قم از سینما را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: تقویت و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی به ویژه سینما از اولویت‌های کاری این اداره کل است.
مردم قم استقبال خوبی از سینما دارند
مردم قم استقبال خوبی از سینما دارند
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در سینمای کانون قم، با قدردانی از میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای برگزاری جشنواره، اظهار کرد: مسئولان بسیار پیگیر بودند که سینمای کانون تجهیز و راه اندازی شود و بسیار خوشحالیم که امروز مراسم افتتاحیه جشنواره کودک و نوجوان در این سینما برگزار می‌شود.

وی از تقویت و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی استان به عنوان یکی از اولویت‌های کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد و افزود: یکی از زیرساخت‌های فرهنگی سینماست و افزایش سرانه صندلی‌های سینما از هدف گذاری‌های ما در این سال‌های اخیر بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: بسیار خرسندیم که به سمت افزایش سرانه صندلی سینما حرکت می‌کنیم و امیدواریم در آینده نزدیک در زمینه سینما و صندلی سینما به استانداردهای کشور برسیم.

وی استقبال مردم استان از سینماهای قم را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: برگزاری جشنواره‌های سینمایی می‌تواند موجب استمرار استقبال مردم از سینما شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvteo.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما