شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 81387
منبع : خبرگزاری فارس

پیروزی قاطع تکواندوکاران قم برابر کاشان

قم نيوز : تکواندوکاران استان قم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ تکواندو نونهالان پسر باشگاه‌های کشور موفق به کسب یک پیروزی قاطع برابر تیم هیأت‌ کاشان شدند.
پیروزی قاطع تکواندوکاران قم برابر کاشان
پیروزی قاطع تکواندوکاران قم برابر کاشان
به گزارش قم نیوز تیمی که متشکل از استعدادها و نخبه‌های تکواندو قم امسال در مسابقات لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور شرکت کرده، در دو مسابقه از هفته‌های هشتم و نهم این دوره به مصاف حریفان خود رفت و با یک برد قاطع و یک تساوی میدان را ترک کرد.

تکواندوکاران تیم هیأت‌ قم در نخستین مسابقه خود که دیداری از هفته هشتم بود برابر تیم هیأت‌ کاشان به میدان رفته و با انگیزه رساندن جایگاه خود به رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی گروه نخست، مقابل این تیم با نتیجه قاطع هشت بر دو صاحب برتری شدند تا یکی از بهترین نتایج این فصل را در کارنامه خود به ثبت برسانند.

دومین مسابقه نونهالان تکواندوکار قم دیداری از هفته نهم برابر تیم هیأت‌ تکواندو تن‌کابن بود که با وجود تلاش بالای تکواندوکاران قم نتیجه‌ای بهتر از تساوی پنج بر پنج برای نماینده قم به دنبال نداشت، هفته‌ای که در آن تیم هیات تکواندو آمل صدرنشین باقی ماند و هیات تکواندو زنجان جایگاه دوم را از آن خود کرد و لوازم خانگی کن جایگاه سوم را در اختیار گرفت.

این در حالی است که امسال پانزدهمین دوره لیگ تکواندو نونهالان پسر  باشگاه‌های کشور با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو برگزار می‌شود و تیم‌ منتخب هیأت‌ تکواندو قم با تیم‌های فرمانیه، هیات تنکابن، هیات کاشان، هیات چالوس، لوازم خانگی کن، شهدای دادگستری ارومیه، هیات کهگیلویه و بویراحمد، هیات تبریز، هیات زنجان، الوند مرغ نورستانی، هیأت‌ فردیس، هیأت‌ شیراز، هیات آمل و هیات کردستان رقابت می‌کند.

با توجه به نتایج هفته‌های هشتم و نهم از مرحله گروهی رقابت‌های این فصل، ‌در گروه نخست هم اکنون تیم‌ هیات تکواندو آمل با کسب 23 امتیاز در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار گرفته، هیات تکواندو استان زنجان با 22 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده و تکواندوکاران تیم لوازم خانگی کن با 21 امتیاز سوم هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcguw97.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما