شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 81395
منبع : خبرگزاری فارس

کسب رتبه نخست کشوری جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری قم

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی قم از رتبه نخست جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری در سطح کشور خبر داد.
کسب رتبه نخست کشوری جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری قم
کسب رتبه نخست کشوری جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری قم
به گزارش قم نیوز حمید یزدانی با اعلام این خبر گفت: اداره کل میراث فرهنگی قم در طول یک سال گذشته با جذب 20 میلیارد و 420 میلیون تومان در  بخش سرمایه گذاری صنعت گردشگری توانست در سطح کشور رتبه  نخست را کسب کند.

یزدانی ضمن تشکر از بهرام سرمست، استاندار و مهرداد غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: مشکلات متعددی در خصوص دریافت و بررسی اسناد متقاضیان در بانکها  وجود داشت که با این همه موفق به جذب 20 میلیارد و 420 میلیون تومان اعتبار در صنعت گردشگری شدیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم اظهار امیدواری کرد: در سال 1398 در صدد هستیم با مساعدت استاندار و معاون امور اقتصادی استانداری و روسای بانکهای عامل استان  با رفع مشکلات جذب اعتبارات  بتوانیم حداکثر مبلغ درخواستی متقاضیان را برای پرداخت، اجرایی کنیم.

او با بیان اینکه سند توسعه استان قم بر محور گردشگری است افزود:  گردشگری جایگاه زیادی در رونق اقتصادی و اشتغال زایی دارد از این رو جذب اعتبار در حوزه سرمایه گذاری نقش  بسیار موثری در توسعه استان خواهد داشت.

یزدانی با بیان اینکه زیر ساخت های گردشگری قم به توسعه نیاز دارد افزود: برای بهبود کیفیت و خدمت رسانی مطلوب  به زائران و مسافران نیازمند تعامل با سایر دستگاه های اجرایی هستیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcftmdc.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما