شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : 81410
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
استاد حوزه علمیه قم:

مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب عموم جوانان هستند

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم گفت: در بیانیه گام دوم مخاطب این بیانیه عموم جوانان هستند که باید در این زمینه نگاه جدی شود به‌طوری‌که باید کمیسیون‌های علمی در خصوص بیانیه گام دوم تشکیل شود، تا راهکارهای مهمی را به جامعه ارائه بدهیم.
مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب عموم جوانان هستند
مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب عموم جوانان هستند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ زارعی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید حوزه علمیه قم که با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، رسالت حوزه‌های علمیه در خبرگزاری رسا، برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف ما این است که بتوانیم در این مقطع از تاریخ انقلاب مشارکت کنیم.

وی به اهمیت نخبگان در جامعه اشاره کرد و گفت: در زمینه‌ای بیانات رهبری در خصوص فعالیت‌های نخبگانی از ابتدای شکل‌گیری بنیاد ملی نخبگان، این حرکت بزرگ علمی رونق بیشتری گرفت و اگر در کشور به پیشرفت‌های خوبی رسیده‌ایم به دلیل اهتمام رهبر انقلاب درزمینهٔ نخبگان بوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین زارعی افزود: در بیانیه گام دوم مخاطب این بیانیه عموم جوانان هستند که باید در این زمینه نگاه جدی شود به‌طوری‌که باید کمیسیون‌های علمی در خصوص بیانیه گام دوم تشکیل شود، تا راهکارهای مهمی را به جامعه ارائه بدهیم.

وی بر لزوم مشارکت همه نهادها و سازمان‌ها در این بیانیه تصریح کرد و گفت: به‌هیچ‌وجه این بیانیه مربوط به یک بخش و گروه نیست و همه نهادها و سازمان‌ها باید وارد عمل شوند و در این زمینه پیش‌قدم شوند و علاوه بر این باید از ظرفیت علما و دانشگاهیان برای عملی شدن بیانیه گام دوم بهره گرفته شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzo0j.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما