يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 81438
منبع : خبرگزاری ايرنا

اسکواش در قم نیاز به دیده شدن دارد

قم نيوز : رئیس هیات اسکواش قم، با بیان اینکه این رشته ورزشی در استان شناخته‌شده نیست گفت: توسعه اسکواش در قم در بعد همگانی و قهرمانی نیاز به دیده شدن و معرفی به مردم دارد.
اسکواش در قم نیاز به دیده شدن دارد
اسکواش در قم نیاز به دیده شدن دارد
به گزارش قم نیوز نیره‌السادات حسینی افزود: شناساندن اسکواش به جوانان به طور قطع موجب جذب علاقه مندان و توسعه این رشته ورزشی در استان می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۳ کورت اسکواش استاندارد در این استان افزود: در شرایط فعلی این تعداد کورت نیاز استان را از نظر تعداد کورت اسکواش تامین می‌کند ولی به دلیل اینکه این کورت‌ها در مجموعه هفتم تیر و دور از بافت اصلی شهر قم قرار دارند،‌این زیرساخت‌های ورزشی در استان آنچنان شناخته‌شده نیست.

رئیس هیات اسکواش قم، با تاکید بر تلاش برای آشنایی مردم با این رشته ورزشی گفت:  به منظور استعدادیابی و معرفی اسکواش در دو بخش پسران و دختران در رده سنی پایه در دستور کار این هیات ورزشی قرار دارد.

وی در ادامه گفت: استقرار سالن اختصاصی این هیات در اطراف تقاطع ۷۲ تن قم، دسترسی به این سالن را با مشکل مواجه کرده و باعث شده است که خانواده‌ها برای فرستادن فرزندان خود به این سالن رغبتی نداشته باشند.

حسینی، ادامه داد: یکی از پیشنهادها هیات برای معرفی اسکواش در قم، ‌ایجاد یک یا ۲ کورت استاندارد اسکواش در مرکز شهر است که با استقبال مسئولان استان نیز مواجه شده است.

وی با بیان اینکه جا نمایی احداث این کورت در ورزشگاه حیدریان انجام ولی این موضوع هنوز تایید نهایی نشده است گفت: با نهایی شده این موضوع و احداث کورت استاندارد در این مجموعه ورزشی، به طور قطع شاهد رشد این ورزش در بعد همگانی و قهرمانی خواهیم بود.

رئیس هیات اسکواش قم، ادامه داد: با معرفی این رشته ورزشی، ‌استفاده از کورت  استاندارد مجموعه هفتم تیر نیز با استقبال بیشتر ورزشکاران استان مواجه می‌شود.

هم اکنون ۴۰ ورزشکار در بخش بانوان و حدود ۱۵ ورزشکار در بخش آقایان زیر نظر این هیات مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdjo0j.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما