کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله علوی‌گرگانی: آیت‌الله سید‌محمد شاهرودی ارادت ویژه‌ای به اهل‌بیت(ع) داشتند‌

خبرگزاری تسنیم , 3 شهريور 1398 ساعت 18:30

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه آیت‌الله سید محمد شاهرودی ارادت ویژه‌ای به اهل‌بیت(ع) داشتند، گفت: بیت آیت‌الله سید محمد شاهرودی بیت بسیار بزرگوار و اهل علم و کمال و دارای عزت است.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار اعضای بیت حضرت آیت‌الله‌ سید محمد شاهرودی مرجع تقلید شیعیان، اظهار داشت: بیت آیت‌الله سید محمد شاهرودی بیت بسیار بزرگوار و اهل علم و کمال و دارای عزت است.

وی با تأکید بر اینکه آیت‌الله سید‌محمد شاهرودی ارادت ویژه‌ای به اهل‌بیت(ع) داشتند، افزود: بنده ارادت بسیار خاصی به بیت آیت‌الله شاهرودی دارم و این ارادت عمیق است، در نجف و قم از این بیت استفاده کرده و در حق شما دعا می‌کنم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: هر چیزی به‌اذن پروردگار است و همه رفتنی هستیم ولی باید دعا کنیم تا حُسن عاقبت نصیبمان شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ابراز کرد: تقاضا داریم که اگر صلاح است درب بیت باز بماند و بسته نشود و از برکت وجود اعضای دفتر این بیت اداره شود چون بیت آیت‌الله‌ شاهرودی موردعلاقه مردم است.

آیت‌الله علوی گرگانی با تقدیر از علم و فقاهت بیت آیت‌الله شاهرودی بیان کرد: سالها زحمت کشیده شده است تا در بیت آیت‌الله سید محمد شاهرودی باز بماند، این بیت استعداد بسیار خوبی در اداره کردن مردم دارند و هرکسی این موضوع را ندارد.

وی عنوان کرد: مرحوم آیت‌الله‌ بروجردی فرمودند که "در درس دادن شیوه‌ای دارم" و فرمودند "درس هر روز را شب قبل مطالعه کرده و می‌نوشتم و از روی نوشته‌ام درس می‌دادم"، و فرمود "آقای علوی، فردا که خواستی در حوزه علمیه درس بدهی این روش را استفاده کن اگر این شیوه را اجرا کنی در آینده از آن نوشته‌های خود لذت می‌بری"، این فرمایش آیت‌الله بروجردی را جدی گرفتم و هرروز درس خود را پیاده کرده و از آن تدریس می‌کردم.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری فرزند بزرگ آیت‌الله‌العظمی سید محمد شاهرودی درباره ویژگی‌های اخلاقی و خصوصیات علمی این مرجع بزرگ جهان تشیع صحبت کرد.

اعضای بیت آیت‌الله‌العظمی سید محمد شاهرودی در بیوت حضرات آیات علوی گرگانی، دوستی زنجانی، سید سعید حکیم و  دفتر حجت‌الاسلام‌ سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی حضور پیداکرده و از همدردی آن‌ها در پی ارتحال آن مرجع فقید تشکر کردند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81450

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81450/آیت-الله-علوی-گرگانی-سید-محمد-شاهرودی-ارادت-ویژه-ای-اهل-بیت-ع-داشتند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir