قم نيوز : احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از نزدیک حادثه خودسوزی فرزند شهید در مقابل در اتاق مدیرکل بنیاد شهید قم را پیگیری کرده و امروز صبح در تماسی تلفنی با رییس بنیاد شهید کشور خواستار پیگیری این موضوع و برخورد با مقصران این حادثه تلخ شده است.
ورود امیرآبادی به پیگیری جادثه خودسوزی فرزند شهید در قم / مدیرکل بازرسی بنیاد شهید کشور امروز به قم می‌آید
ورود امیرآبادی به پیگیری جادثه خودسوزی فرزند شهید در قم / مدیرکل بازرسی بنیاد شهید کشور امروز به قم می‌آید
به گزارش قم نیوز با پیگیری احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، رئیس بنیاد شهید کشور دستور رسیدگی ویژه حادثه خودسوزی یک فرزند شهید در مقابل در ورودی دفتر مدیر کل بنیاد شهید قم را صادر کرده است.

خبرنگار قم نیوز مطلع شده است امیرآبادی صبح امروز، دوشنبه، در تماسی با حجت الاسلام شهیدی خواستار رسیدگی جدی این حادثه تلخ شده است.

حجت الاسلام شهیدی در پاسخ به درخواست نماینده قم از سفر امروز مدیرکل بازرسی بنیاد شهید کشور به قم خبر داده و گفته است که مدیرکل بازرسی بنیاد شهید کشور امروز در قم حاضر شده و ضمن بررسی ابعاد مختلف این حادثه و بررسی نحوه رسیدگی به مشکلات این فرزند شهید، گزارشی تفصیلی درباره این حادثه تنظیم خواهد کرد و این گزارش که مقصران احتمالی این حادثه را نیز مشخص می کند، چهارشنبه در هیئت وزیران قرائت خواهد شد.

شنبه صبح به یک فرزند شهید در اعتراض به روند رسیدگی به مشکل درمانی خود در مقابل در ورودی اتاق مدیر کل بنیاد شهید استان قم با ریختن بنزین، خود را به آتش کشید و با سوختگی ۸۰ درصد در بیمارستان مطهری تهران فوت کرد.

پس از این این واقعه دردناک سرپرست معاونت درمان بنیاد شهید قم، وی را محجور خواند که این مسئله سبب ناراحتی خانواده شهدا و ایثارگران و مردم و اصحاب رسانه قم شد.
https://qomnews.ir/vdcjyxeo.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما