کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساماندهی دست فروشان بلوار حضرت معصومه(س)

خبرگزاری فارس , 4 شهريور 1398 ساعت 9:30

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از ساماندهی دست فروشان سه‌شنبه بازار واقع در بلوار حضرت معصومه(س) بعد از گذشت 17 سال خبر داد.


به گزارش قم نیوز علیرضا مظفری ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح انضباط شهری، سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با همکاری و هماهنگی منطقه ۶ شهرداری، طرح ساماندهی دست‌فروشان سه‌شنبه بازار  واقع در بلوار حضرت معصومه(س)  را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: بر این اساس، قطعه زمینی به متراژ ۷۰۰۰ متر مربع به صورت شن‌ریزی شده و محصور جهت اجرای این طرح در نظر گرفته و خوشبختانه با همکاری مأموران اداره کل رفع تخلفات شهری شهرداری و همراهی و مساعدت مأمورین انتظامی و پلیس راهور با انضباط خاصی این طرح اجرا شد.

مدیرعامل سازمان میادین  در مورد هزینه‌ای که برای در اختیار قرار دادن فضا از دست فروش‌ها اخذ می‌شود گفت: مکانی که برای ساماندهی مشخص شده‌، توسط پیمانکار مدیریت می‌شوند و هزینه‌ای در این خصوص طبق مصوبه شورای اسلامی شهر از دست‌فروشان اخذ می‌گردد.

مظفری با بیان اینکه موضوع جمع‌آوری دست فروشان مطرح نیست و بیشتر ساماندهی در این حوزه مورد تأکید است افزود: شهرداری تنها شغل‌هایی که دارای پروانه کسب از انجمن صنفی باشند را به رسمیت می‌شناسد، بنابراین اقدامات سازمان میادین در این حوزه بیشتر جنبه ساماندهی دارد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 81473

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81473/ساماندهی-دست-فروشان-بلوار-حضرت-معصومه-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir