کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمک 360 هزار تومانی حامیان به هر یتیم در استان قم

خبرگزاری فارس , 4 شهريور 1398 ساعت 12:00

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم گفت: میانگین نقدی کمک حامیان به ایتام ماهیانه 360 هزار تومان و به فرزندان محسنین ماهیانه 110 هزار تومان است.


به گزارش قم نیوز حسین قره داغی با اشاره به تعداد افراد تحت پوشش طرح اکرام و محسنین در استان قم اظهار کرد: هزار و 900 فرزند یتیم و دو هزار و 600 فرزند محسنین در استان زیرپوشش کمیته امداد هستند، در گذشته تعداد این افراد رو به کاهش بود، ولی با توجه به شرایط اقتصادی تعداد آن‌ها افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: 21 هزار نفر حامی برای ایتام و محسنین مددجو کمیته امداد در استان قم داریم که 16 هزار نفر از آن‌ها به صورت منظم کمک می‌کنند، میانگین نقدی کمک حامیان به ایتام ماهیانه 360 هزار تومان و به فرزندان محسنین ماهیانه 110 هزار تومان است.

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم افزود: در طول سال همیشه در حال جذب حامی برای ایتام و محسنین استان در مناسبت‌ها و غیر مناسبت‌ها هستیم تا بتوانیم خدمات بیشتری را به آن‌ها ارائه کنیم، البته در زمان‌هایی مثل ماه رمضان، عید قربان، عید غدیر، زمان بازگشایی مدارس و عید نوروز با حامیان تماس خواهیم گرفت تا بتوانیم  کمک‌هایی به غیر از تعهداتشان برای مددجویان بگیریم.

قره داغی با اشاره به ارائه گزارش به حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: گزارش‌هایی از نیازهای ایتام و محسنین توسط مددکاران تهیه می‌شود و به اطلاع حامیان می‌رسد، به عنوان مثال این مددجویان در زمینه مسکن، درمان و جهیزیه نیازهایی دارند و حامیان به میل خود کمک‌های را در این عرصه به مددجویان خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته تعهد حامیان در طرح اکرام یتیم و محسنین، پرداخت 30 هزار تومان برای هر یتیم و فرزند محسنین در ماه بود که از حامیان خواستیم این رقم را افزایش بدهند و به 50 هزار تومان در هر ماه برسانند، برخی از حامیان کار را انجام دادند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 81478

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81478/کمک-360-هزار-تومانی-حامیان-یتیم-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir