دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 81484
منبع : خبرگزاری فارس

دفاع مقدس کلید وحدت جامعه است

قم نيوز : رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دفاع مقدس به‌عنوان کلید وحدت جامعه اسلامی نام برد و گفت: در شرایط فعلی با توجه به نابسامانی‌های موجود در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی تقویت اتحاد و انسجام می‌تواند موجب رفع بخش قابل توجهی از مشکلات شود.
دفاع مقدس کلید وحدت جامعه است
دفاع مقدس کلید وحدت جامعه است
به گزارش قم نیوز سردار بهمن کارگر در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، از شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان خادمان انقلاب اسلامی نام برد و اظهار کرد: ما در این انقلاب به دنبال تحقق دولت کریمه هستیم و رسیدن به این هدف نیازمند این است که مسئولان شهیدان رجایی و باهنر را به‌عنوان چراغ راه خود قرار داده و در مسیر آرمان آن‌ها حرکت کنند.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه در حوزه راهیان نور پرداخت و اضافه کرد: در فعالیت‌های مختلف خود عنایت، هدایت و فریادرسی‌های سیدالشهدا(ع) را به‌خوبی احساس می‌کنیم و به لطف این بزرگواران است که تاکنون در عرصه‌های مختلف توانسته‌ایم موفق باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دفاع مقدس به‌عنوان کلید وحدت جامعه اسلامی نام برد و گفت: در شرایط فعلی با توجه به نابسامانی‌های موجود در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی تقویت اتحاد و انسجام می‌تواند موجب رفع بخش قابل توجهی از مشکلات شود.

وی با اشاره به نسل جدید انقلاب در دوران دفاع مقدس نبوده و رخ‌دادها و وقایع را مشاهده نکردند، عنوان کرد: معرفی دفاع مقدس به این نسل یکی از مهم‌ترین رسالت‌هاست که توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دنبال می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و جمعی از مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceee8v.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما