سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 81515
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت کبدی قم؛

اعزام تیم کبدی پسران قم به المپیاد استعدادهای برتر کشور

قم نيوز : دبیر هیئت کبدی استان قم از اعزام تیم کبدی پسران قم به المپیاد استعدادهای برتر کشور خبر داد.
اعزام تیم کبدی پسران قم به المپیاد استعدادهای برتر کشور
اعزام تیم کبدی پسران قم به المپیاد استعدادهای برتر کشور
به گزارش قم نیوز محمدرضا رجایی اظهار داشت: تیم کبدی پسران قم به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در زاهدان اعزام شد و از امروز مسابقات خود را در این رقابت‌ها آغاز می‌کند و امیدوار به کسب رتبه‌ای شایسته است.

وی افزود: محمد مهدی بهرامی، مهدی مصطفوی، مهدی نوری، هادی اصغری، ابوالفضل شایگانی، محمدرضا فاتح، محمد یاسین نوروزی، عرفان خلیفه قلی، علیرضا عزیزی، امیرعباس امیریان، امیرحسین کریمی و مهدی رحمانی بازیکنان تیم قم در این مسابقات هستند.

دبیر هیئت کبدی استان قم افزود: پیش از این تیم کبدی دختران قم در مسابقات استعدادهای برتر کشور شرکت کرده بود و حضور این تیم در مسابقات استعدادهای برتر با پایان باشکوه همراه بود به طوری که این تیم توانست تا یک چهارم نهایی صعود کند.

رجایی بیان داشت: دختران کبدی قم در یک چهارم نهایی برابر تیم قدرتمند و پرستاره گلستان ۲۶ بر ۲۳ مغلوب شدند و نتوانستند به نیمه نهایی برسند. عملکرد دخترهای کبدی قم، بهترین عملکرد کبدی بانوان قم در همه ادوار است. آن‌ها به‌تدریج خود را به استان‌های قدرتمند و مدعی کشور نزدیک می‌کنند.

وی عنوان کرد: در این پیشرفت، نقش دو نفر برجسته است. یکی مسلم رشیدی رییس هیئت کبدی که تمام قد پشت پروژه توسعه کبدی قم با همه مشکلات ایستاد و دوم، لیلا دوست وندی مربی غیر بومی کبدی قم که توسط هیئت کبدی قم استخدام شد و حضورش در قم، دانش کبدی را به این شهر آورده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjiieo.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما