سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : 81531
منبع : خبرگزاری فارس

برخی با عملکردهای نادرست موجب ناامیدی جوانان می‌شود

قم نيوز : امام‌جمعه قم گفت: برخی در عرصه‌هایی از جمله حجاب و عفاف متوجه نیستند که ابزار دست دشمنان هستند چراکه با عملکردهای نادرست خود موجب ناامیدی جوانان می‌شود، درحالی‌که ما در نظام اسلامی باید مروج وحدت، امید و نشاط باشیم.
برخی با عملکردهای نادرست موجب ناامیدی جوانان می‌شود
برخی با عملکردهای نادرست موجب ناامیدی جوانان می‌شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با رئیس و شورای سیاست‌گذاری کنگره امام سجاد علیه‌السلام که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، از صحیفه سجادیه به‌عنوان برگ زرین بر آستان پر ارزش اهل‌بیت(ع) نام برد و اظهار کرد: نام امام سجاد(ع) باید با ترویج صحیفه سجادیه رونق گیرد تا چراغ پر فروغ فرهنگ اهل‌بیت(ع) ترویج یابد چراکه هر کدام از اهل‌بیت(ع) مظهر جلوه‌ای از معارف دینی هستند و معرفی آن‌ها در حقیقیت معرفی معارف دینی است.

وی اضافه کرد: مذهب از زمان امام صادق علیه‌السلام تاسیس نشده اما منعی نیست که گفته شود مذهب جعفری، چراکه نشر معارف اهل‌بیت(ع) و گستردگی احادیث این بزرگواران در زمان امام صادق(ع) بی‌نظیر است.

تولیت آستان بانوی کرامت خاطرنشان کرد: صحیفه سجادیه کلامی از عبد صالح و برگزیده خداوند متعال است که خداوند متعال در ذهن ایشان معارفی را منتقل می‌کنند، در هر مجموعه‌ای که به نام شخص ثبت می‌شود.

وی تصریح کرد: صحیفه سجادیه در هیچ جای این کتاب خود را معرفی نکرده‌اند اما اگر خطبه حضرت سجاد علیه‌السلام در زندگی ما مورد توجه قرار گیرد کاربرد بسیاری برای ما خواهد داشت.

سعیدی یادآور شد: برخی در عرصه‌هایی از جمله حجاب و عفاف متوجه نیستند که ابزار دست دشمنان هستند چراکه با عملکردهای نادرست خود موجب ناامیدی جوانان می‌شود، درحالی‌که ما در نظام اسلامی باید مروج وحدت، امید و نشاط باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم ادامه داد: آبه حامل پیامی از ترامپ بود اما رهبری با قاطعیت فرمودند که با ترامپ حرفی نداریم اما وقتی که سخنگوی انصارالله پیام رئیس خود را به محضر رهبری آوردند ایشان همان لحظه نامه را باز کرده و خواندند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzmn6.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما