چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : 81573
منبع : خبرگزاری فارس

پایان تکواندو نونهالان ایران در قم / جام اخلاق و بهترین داور نصیب میزبان شد

قم نيوز : پیکارهای تکواندو المپیاد استعدادهای برتر ایران با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر و انتخاب قم به عنوان تیم نمونه اخلاق به کار خود پایان داد.
پایان تکواندو نونهالان ایران در قم / جام اخلاق و بهترین داور نصیب میزبان شد
پایان تکواندو نونهالان ایران در قم / جام اخلاق و بهترین داور نصیب میزبان شد
به گزارش قم نیوز مسابقات تکواندو دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در واقع بیست و هشتمین دوره پیکارهای تکاوندو قهرمانی نونهالان ایران بود که با حضور نزدیک به 300 تکواندوکار از 31 استان به مدت دو روز در شهر مقدس قم به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

هیات تکواندو استان قم سالن چند منظوره شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم را به عنوان مکان برگزاری این پیکارها در نظر گرفته بود و رقابت‌ها در اوزان اول تا دهم با قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید، ضمن اینکه تیم‌های البرز و تهران در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند و قم تیم نمونه اخلاق شد.

مازندرانی‌ها به عنوان موفق‌ترین تیم این دوره از مسابقات در قم سه مدال طلا، یک نقره، دو برنز و مجموع 494 امتیاز کسب کردند و قهرمان شدند، در حالی که البرزی‌ها با دو طلا، دو نقره، یک برنز و 400 امتیاز روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفتند و تهران با دو طلا، دو برنز و 316 امتیاز به مقام سوم بسنده کرد.

در شرایطی که تیم میزبان یعنی هیات تکواندو قم سهمی از مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان ده‌گانه این دوره از مسابقات نداشت، تیم‌های هیات تکواندو استان‌های آذربایجان‌شرقی، مرکزی، قزوین، اردبیل، گیلان، کرمانشاه و زنجان به ترتیب در رده‌های چهارم تا دهم رقابت‌های این دوره ایستادند.

این در شرایطی است که یک روز پیش از برگزاری پیکارهای بخش مبارزه، مسابقات قرآنی تکواندوکاران نونهالان به انجام رسید و امیررضا صالح‌پور از استان اردبیل رتبه نخست را به دست آورد، سهیل حنیفه‌لو از زنجان در رده دوم ایستاد و ابوالفضل قدرتی از استان گیلان به همراه سیدعلیرضا منتظری از استان اصفهان مشترکا سوم شدند.

از سوی کمیته برگزاری این دوره از مسابقات برترین‌ها در بخش‌های دیگر نیز معرفی شدند که در قسمت داوران سلیمان قلی‌زاده داور بین‌المللی تکواندو قم عنوان داور نمونه را کسب کرد، ضمن اینکه روح‌الله دارایی از مازندران بهترین مربی، علی عیدی‌حلوایی از خراسان جنوبی بهترین سرپرست، امیرحسین ملکی از تهران فنی‌ترین تکواندوکار و پارسا بامداد از همدان تکواندوکار پهلوان شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdsk0j.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما