پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 81583
منبع : خبرگزاری فارس

ظاهر انقلابی قم دغدغه ائمه جمعه است

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: عفاف و حجاب و ظاهر انقلابی شهر قم دغدغه ما است، در این راستا به سراغ مدیران استان رفتیم و جلسات چالشی با آن‌ها داشتیم
ظاهر انقلابی قم دغدغه ائمه جمعه است
ظاهر انقلابی قم دغدغه ائمه جمعه است
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی در گردهمایی ائمه جمعه استان قم با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به نهاد نماز جمعه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با وجود اشتغالات فراوان به نهاد نماز جمعه توجه دارند و انتظار داریم که رویکرد فعلی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور نماز  ادامه یابد، این مساله نتیجه نصب جوانان در نهاد نماز جمعه است.

وی ادامه داد: عفاف و حجاب و ظاهر انقلابی شهر قم دغدغه ما است و رهبر معظم انقلاب نیز این دغدغه را دارند، در این راستا به سراغ مدیران استان رفتیم و جلسات چالشی با آن‌ها داشتیم، در بحث عفاف و حجاب قم را با شهرهای دیگر مقایسه نمی‌کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: به دنبال دغدغه‌های جوانان استان هستیم و اگر با آن‌ها صادقانه برخورد کنیم و آنچه را که می‌توانیم به صورت بی منت به جوانان تقدیم کنیم. 

آیت الله سعیدی ارتباط ائمه جمعه با یکدیگر را ضروری دانست و تصریح کرد: تلاش می کنیم که اختلافات با مدیران به تریبون ها کشیده نشود و این اختلافات با تدبیر و تذکر حل شود، رهبر معظم انقلاب بسیاری از تذکرات خود به مدیران را در جلسات خصوصی می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تحقق اهداف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه را با کمال میل را در استان قم تعقیب می‌کنیم، این شورا باید نقص‌ها را تذکر بدهد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcexn8v.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما