?>?> معرفی برترین‌های لیگ کیک‌بوکسینگ در قم | قم نیوز
پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 81585
منبع : خبرگزاری فارس

معرفی برترین‌های لیگ کیک‌بوکسینگ در قم

قم نيوز : نفرات اول و دوم مسابقات لیگ انفرادی کیک‌بوکسینگ پسران و مردان با پایان رقابت رزمی‌کاران دو رده سنی نونهالان و بزرگسالان در خانه رزمی قم معرفی شدند.
معرفی برترین‌های لیگ کیک‌بوکسینگ در قم
معرفی برترین‌های لیگ کیک‌بوکسینگ در قم
به گزارش قم نیوز دومین هفته از دومین دوره مسابقات لیگ انفرادی کیک‌بوکسینگ قهرمانی باشگاه‌های استان قم با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیات ورزش‌های رزمی به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت در دو رده سنی نونهالان و بزرگسالان برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

شرکت کنندگان در این رقابت‌ها به میزبانی خانه رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم با یکدیگر رقابت کردند، لیگی که البته به غیر از نونهالان و بزرگسالان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان نیز برگزار می‌شود اما هیات رزمی قم به واسطه استقبال بالای نفرات و تیم‌ها، ناچار به برگزاری مسابقات این دو رده در هفته آینده است.

در رده سنی نونهالان به ترتیب محمداحسان طیب‌علی، پدرام شوندی، پوریا جعفری، امیرمحمد عبدلی، نورآقا حسینی، ابوالفضل عبداللهی، محمدمهدی قربانی و مصطفی حسینی قهرمان شدند و مهدی سیدعلی، محمدمهدی بیات، امیرمحمد چینه‌ور، میلاد فتح‌اللهی، مهدی شوندی، علی رضوانی، حسام قراگوزلو و یاسر درویشی در جایگاه دوم این رده سنی ایستادند.

در رده سنی بزرگسالان دومین لیگ انفرادی رزمی قم عنوان قهرمانی اوزان مختلف به علی کرمی، وحید اسماعیل‌گنجه، امیرمصطفی جعفری، رضا ثاقبی، علیرضا اختیاری، عباس سلطانی، محمدمهدی قاسم‌لو، داود زارعی، حسین یاری و امیرحسین نظری رسید و امیرحسین جواهریان، علیرضا جلوخانی، علی کاشی، محمدجواد یوسفی، علیرضا منگلی، نوروز رستگار، سیدحسین کاظمی، میلاد امیری، علی‌اکبر رحیمی و امیر احمدی نایب‌قهرمان شدند.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تقدیر از همکاری تمامی تیم‌ها و ورزشکاران آنها در برگزاری مطلوب و با کیفیت این رقابت‌ها، تصریح کرد: به تمامی همکارانم در هیات رزمی نیز خدا قوت می‌گویم که سختی‌ها و فشار زیادی را برای انجام تمام مراحل این رقابت‌ها متحمل می‌شوند.

علی یزدی در پایان اظهار کرد: ادامه مسابقات هفته دوم لیگ انفرادی کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم روز جمعه اول شهریور ماه در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله برگزار می‌شود، ضمن اینکه وزن‌کشی آن یک روز زودتر در سالن ورزشی زیتون انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgnn97.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما