شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 81625
منبع : خبرگزاری فارس

4 فوتسالیست قم در جام ملت‌های آسیا

قم نيوز : چهار فوتسالیست استان قم با درخشش در ترکیب تیم‌های باشگاهی حاضر در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا برگزیده شدند.
4 فوتسالیست قم در جام ملت‌های آسیا
4 فوتسالیست قم در جام ملت‌های آسیا
به گزارش قم نیوز بعد از پایان بازی‌های تیم مس سونگون در مسابقات 2019 جام باشگاه‌های آسیا و جهان، اکنون رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا مهمترین میدان برون‌مرزی پیش‌روی فوتسال کشورمان به شمار می‌رود و به همین منظور اردوی تیم ملی از امروز تشکیل خواهد شد.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه که تیمش مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا و دارنده رتبه سوم جام جهانی 2016 فوتسال محسوب می‌شود، برای حضور موفق تیم ملی در دوره جدید مسابقات آسیایی که حکم انتخابی جام جهانی آینده را دارد، بهترین‌های لیگ برتر را به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.


ملی‌پوشان قم در 3 تیم باشگاهی لیگ برتر

برای حضور در مسابقات آسیایی 19 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان دعوت شده‌اند، در حالی که بین آنها نام چهار فوتسالیست از استان قم نیز به چشم می‌خورد، بازیکنان شاخصی که با درخشش در ترکیب تیم‌های باشگاهی سوهان محمد سیمای قم، لبنیات ارژن فارس و سن‌ایچ ساوه به اردو راه یافته‌اند.

مهدی فتحی و جعفر نجفی بازیکنان تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند، در شرایطی که از بین چهار ملی‌پوش قم طاها نعمتیان امسال در تیم سن‌ایچ ساوه صدرنشین لیگ برتر و میثم ایلانلو در تیم لبنیات ارژن فارس بازی می‌کنند و از مهره‌های کلیدی تیم خود محسوب می‌شوند.

این در شرایطی است که اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان زیر نظر کادر فنی این تیم تا دوازدهم شهریور ماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود و بازیکنانی از نمایندگان لیگ برتری استان‌های اصفهان، البرز، خراسان‌رضوی، خوزستان، مازندران، مرکزی، قم و فارس به اردو دعوت شده‌اند.


ایران میزبان مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا

این در حالی است که بازی‌های مرحله انتخابی 2020 فوتسال جام ملت‌های آسیا در  منطقه جنوب و مرکز آسیا به میزبانی ایران در شهر ارومیه برگزار خواهد شد، در شرایطی که مرحله نهایی این بازی‌ها با حضور 16 تیم مرحله مقدماتی زمستان امسال در ترکمنستان به انجام خواهد رسید.

در رقابت‌های منطقه جنوب و مرکز آسیا با حضور هفت تیم ایران، افغانستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و نپال در دو گروه چهار تیمی و سه تیمی  از 29 مهر تا پنجم آبان ماه امسال در ارومیه برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbs0bw.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما