کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در قم:

ضرغامی: رئیس‌جمهور باید مشکلات معیشتی مردم را سروسامان دهد

خبرگزاری تسنیم , 9 شهريور 1398 ساعت 21:58

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی مهم‌ترین مشکل مردم را مشکلات معیشتی عنوان کرد و گفت: رئیس‌جمهور باید بتواند این مشکلات را سروسامان دهد.


به گزارش قم نیوز عزت‌الله ضرغامی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم، با اشاره به خیانت‌های بنی‌صدر در دوران ریاست‌جمهوری‌اش گفت: امام راحل در طول دوران ریاست جمهوری این شخص از وی حمایت کرد، رهبر معظم انقلاب نیز از روسای جمهوری دوره‌های مختلف حمایت کردند.

ضرغامی بیان کرد: امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که زور و قلدری حرف اول را می‌زند اما دولت می تواند با سرلوحه دادن منویات رهبر معظم انقلاب، بااقتدار به کار خود ادامه دهد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: مهم‌ترین مشکل مردم مشکلات معیشتی است و رئیس‌جمهوری موفق کسی است که بتواند این مشکلات را سروسامان دهد.

ضرغامی همچنین با اشاره به گلایه‌مندی رئیس‌جمهوری در خصوص برخی دستگیری‌های اخیر گفت: ایشان گلایه داشتند چرا بدون هماهنگی دو تن از مسئولان کشور را قوه قضائیه دستگیر کرده است، درحالی‌که قوه قضاییه به وظیفه خود عمل کرده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: امروز وظیفه همه ما پشتیبانی و تقویت دولت است تا در شرایط حساس بتواند وظایف خود را به‌خوبی انجام دهد، اما حق مردم است که سؤال کنند و انتخاب کنند و دولت هم باید به مردم کمک کرده و جواب پرسش‌های مردم را بدهد، وقتی مردم می‌پرسند که مایحتاج عمومی دچار مضیقه شده است باید مسئولان به مردم پاسخگو باشند و شبهات را برطرف کنند.

ضرغامی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک فرآیند است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در کنار انقلاب اسلامی بوده و به‌موقع در حوزه‌های مختلف پاسخگوی مردم باشند تا بتوان گام‌های بلندتری در مسیر انقلاب اسلامی برداشت.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81643

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81643/ضرغامی-رئیس-جمهور-باید-مشکلات-معیشتی-مردم-سروسامان-دهد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir